گوشی 5G انرجایزر

با نخستین گوشی 5G انرجایزر آشنا شوید؛ مقاوم و مدرن

هارد کیس جی 5 – Hard Case G5 نخستین گوشی 5G انرجایزر است. این برند، از یک مدل دیگر هم با نام Energizer Ultimate U680S رونمایی کرده که البته این‌یکی به شبکه 4G وصل می‌شود.

همان‌طور که از نامش پیداست، انرجایزر هارد کیس جی 5 یک گوشی 5G مقاوم است که از تاییدیه IP69 بهره می‌برد. دستگاه به گونه‌ای مهر و موم شده که تا نیم ساعت در عمق 1.2 متری آب، دوام بیاورد.

گوشی 5G انرجایزر

بدنه خارجی آن، چند لایه لاستیک مستحکم صنعتی دارد؛ نتیجه اینکه گوشی نسبت به شوک مقاوم است و سقوط از ارتفاع 1.2 متری را تاب می‌آورد. حتی یک آستر مخصوص دارد تا در مقابل الکتریسیته ساکن هم مقاوم باشد.

با چنین ویژگی‌هایی، شاید انرجایزر هارد کیس جی 5 برای استفاده در محیط‌های خشن مناسب به نظر برسد؛ اما به لطف تراشه Dimensity 720 و اتصال به شبکه 5G، از گوشی های مدرن هم چیزی کم ندارد.

این تراشه 7 نانومتری مدیاتک دارای دو هسته Cortex-A76 ، پردازشگر گرافیکی Mali-G57 MC3 و یک مودم sub-6 با حداکثر سرعت دانلود 2.77 گیگابیت بر ثانیه است.

رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ، دیگر اجزای سخت افزاری دستگاه محسوب می‌شوند. شیار کارت microSD هم دارد و می‌توانید از دو سیم‌کارت استفاده کنید.

مشخصات اپتیک گوشی 5G انرجایزر هم قابل توجه است. البته در مورد سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه منظورمان، یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی با تابنده‌ی مادون قرمز است.

از اینجا به بعد، مشابه هر گوشی میان رده دیگری به نظر می‌رسد. مثلا یک ال‌سی‌دی 6.3 اینچی +1080p دارد که با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این پنل ناچ‌دار از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست؛ ولی اسپیکر ضد آب دارد.

گوشی 5G انرجایزر

انرجایزر هارد کیس جی 5 با اندروید 11 کار می‌کند و از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. سرعت شارژ آن مشخص نیست؛ اما دارای درگاه USB-C و 9 ساعت زمان مکالمه است. همه این‌ها را به NFC و رادیو FM اضافه کنید.

قیمت گوشی 5G انرجایزر Hard Case G5

این دیوایس از پاییز امسال با قیمت 600 دلار عرضه می‌شود. البته ظاهرا مدل‌های 5G دیگری هم از برند انرجایزر در راه هستند.

انرجایزر Ultimate U680S 

اما اگر اتصال به شبکه 5G در اولویت نباشد، گزینه ارزان‌تری هم وجود دارد: مدل Ultimate U680S با قیمت 140 دلار و ضمانت‌نامه سه ساله!

این موبایل 4G از تراشه 28 نانومتری Unisoc SC9863A قدرت می‌گیرد. فقط هم 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی دارد. البته شیار کارت microSD و اندروید 11 به قوت خود باقی است.

باتری 7000 میلی آمپر ساعتی را باید برگ برنده این گوشی رده ابتدایی بدانیم؛ باتری‌ای که با سرعتی نامشخص از درگاه USB-C شارژ می‌شود.

برای نمایش محتوا، دستگاه از یک نمایشگر 6.8 اینچی IPS LCD با وضوح 1640 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 20.5 به 9 استفاده می‌کند.

دوربین اصلی در پنل عقب، 13 مگاپیکسلی است و با دوربین‌های 2 مگاپیکسلی و VGA همراهی می‌شود. دوربین سلفی هم سنسور 5 مگاپیکسلی دارد.

در غیاب NFC، این مدل از وجود جک هدفون و گیرنده رادیو FM بهره می‌برد. همچنین دو شیار سیم‌کارت دارد و از بلوتوث 4.0 هم پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*