موتورولا دیفای

موتورولا دیفای معرفی شد؛ یک گوشی مقاوم با تاییدیه IP68 و گوریلا گلس ویکتوس

مشخصات فنی موتورولا دیفای – Motorola Defy به موتو جی 9 پلی شباهت دارد؛ اما این یک گوشی مقاوم و اولین Defyphone از سال 2012 به بعد است.

اخیرا موتورولا از انعقاد قرارداد با Bullitt Group برای تولید گوشی‌های مقاوم خبر داد. نخستین ثمره‌ی همکاری با این برند انگلیسی، موتورولا دیفای 2021 است.

مشخصات فنی موتورولا دیفای

گوشی برای نمایش محتوا از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی +HD استفاده می‌کند که تحت حفاظت گوریلا گلس ویکتوس قرار دارد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم درون ناچ قطره‌ای آن جای گرفته است.

برای مقاومت در برابر آب و غبار، دستگاه بدنه‌ای از جنس پلاستیک سخت با تاییدیه IP68 دارد. موتورولا دیفای برای استفاده در دمای بین 55 تا منفی 25 درجه سانتی‌گراد ساخته شده و نسبت به سقوط از ارتفاع 1.8 متری هم مقاوم است؛ البته مادامی که از گوشه فریم یا لبه کناری به زمین بخورد.

موتورولا دیفای

در پنل عقب، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را می‌یابیم که با دو دوربین 2 مگاپیکسلی (ماکرو و عمق‌سنج) همراهی می‌شود. زیر کالبد گوشی هم تراشه اسنپدراگون 662 با رم 6 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگ قرار دارد.

ظرفیت باتری دستگاه، 5000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزاری هم باید به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Moto UX اشاره کنیم.

قیمت گوشی موتورولا Defy

این دیوایس از هفته آینده در بازارهای اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد؛ با قیمت 325 یورو یا 390 دلار!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*