رنگ های گلکسی زد فولد 3

تصاویر جدید طراحی و رنگ های گلکسی زد فولد 3 را نشان می‌دهند

تصاویر نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده است. در این تصاویر طراحی و رنگ های گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 به خوبی نمایش داده شده‌اند.

اخیرا رندرهای جدیدی از یک منبع داخلی منتشر شده است که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ را از تقریبا تمامی زوایا نشان می‌دهد. تنها تصاویر زاویه بالا و پایین گوشی در این مجموعه حضور ندارند. گلکسی زد فولد 3 در سه رنگ مشکی، سبز و ترکیبی از سفید و صورتی عرضه خواهد شد و همه‌ی آنها نیز دارای پنل پشتی مات هستند.

در تصاویر منتشر شده شاهد حفره ای در نمایشگر بیرونی هستیم که گفته می‌شود یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است و البته در زیر نمایشگر درونی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در بدنه سمت راست Galaxy Z Fold 3 حسگر اثر انگشت خازنی و دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است. در بدنه پشتی نیز شاهد حصور دوربین سه گانه هستیم و هیچ خبری از حسگر پریسکوپ یا اینفرارد نیست.

اطلاعات منتشر شده پیشین دید خوبی از مشخصات گلکسی زد فولد 3 به ما داده‌اند. گوشی تاشو سامسونگ دارای صفحه نمایش تاشو داخلی ۷.۵۵ اینچی و نمایشگر بیرونی ۶.۲۳ اینچی است. هر دو نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند.

انتظار داریم که سامسونگ در محصول جدید خود از اسنپدراگون 888 یا شاید اسنپدراگون +888 در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم استفاده کند. البته؛ احتمال کمی نیز وجود دارد که شاهد به‌کارگیری اگزینوس 2100 یا مدل قوی‌تری از آن باشیم. اما؛ نسل‌های قبل سری فولد از تراشه‌های کوالکام استفاده می‌کردند و احتمالا همین روند نیز ادامه خواهد یافت. همچنین؛ این گوشی در نسخه‌هایی با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد 3 از قلم اس پن پشتیبانی خواهد کرد، اما همانند گلکسی اس 21 اولترا به همراه این قلم عرضه نخواهد شد و در بدنه دستگاه نیز محلی برای قرارگیری آن تعبیه نشده است. سر آخر باید گفت که گوشی تاشو سامسونگ با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات همراه خواهد شد.

سامسونگ در بازه زمانی میانه مرداد تا اوایل شهریور ماه به صورت رسمی از گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی و رنگ های گلکسی زد فولد 3 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*