تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE

تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE رنگبندی این گوشی را نشان می‌دهد

تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE منتشر شده است که این گوشی را در چهار رنگ مختلف و به همراه حفره نمایشگر نشان می‌دهد.

ماه گذشته رندرهایی از گلکسی اس 21 FE منتشر شد که این گوشی را در چهار رنگ مختلف نشان می‌داد. حالا تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE منتشر شده است که علاوه بر تایید رنگ‌های پیشین، دید بهتری از گوشی هوشمند جدید سامسونگ به ما می‌دهد.

پیش از این سامسونگ گلکسی S21 FE در بنچمارک گیک بنج ظاهر شده بود که نشان می‌داد این گوشی به اندروید 11، ۶ یا ۸ گیگ رم و تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده است. البته اخیرا شایعات جدیدی منتشر شده است که ظاهرا سامسونگ می‌خواهد این گوشی را در برخی بازار‌ها با تراشه اگزینوس عرضه کند.

همانطور که در تصویر تبلیغاتی گلکسی S21 FE مشخص است، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی در حفره نمایشگر جای خواهد داشت. بر اساس شایعات منتشر شده، Galaxy S21 FE دارای نمایشگر ۶.۴۱ اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود.

نسخه FE پرچمدار سامسونگ دارای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود و به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. این گوشی از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا اس 21 اف ای به همراه شارژر عرضه خواهد شد یا خیر.

تاکنون سامسونگ به طور رسمی درباره زمان معرفی گلکسی S21 FE اظهار نظر نکرده است، اما رسانه‌های کره‌ای بازه زمانی اواسط مهر تا اوایل آبان ماه را زمان عرضه این گوشی می‌دانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*