نتایج بنچمارک گلکسی S21 FE

بنچمارک گلکسی S21 FE به وجود دو نسخه با رم متفاوت اشاره دارد

نتایج بنچمارک گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE منتشر شد. گویا سامسونگ می‌خواهد این گوشی را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و در دو نسخه با رم متفاوت عرضه کند.

چندی پیش گلکسی S21 FE در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده بود و توانسته بود امتیاز ۳۸۱ را برای حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۱۹۱۷ را برای حالت چند هسته‌ای به دست بیاورد. همچنین در بخش مشخصات گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۶ گیگ رم اشاره‌ شده بود.

حالا تصویر جدیدی از حضور گلکسی اس 21 فن ادیشن در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است که وجود نسخه دیگری با ۸ گیگ رم را تائید می‌کند. در این نسخه نیز خبری از تراشه اگزینوس نیست و شاهد به کارگیری اسنپدراگون ۸۸۸ هستیم.

نتایج بنچمارک گلکسی S21 FE

علاوه بر این سامسونگ از یک پنل ۶.۴۱ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در این گوشی استفاده خواهد کرد. گویا شرکت کره‌ای می‌خواهد موفقیت نسل قبل این گوشی را تکرار کند، چرا که قیمتی کاملاً رقابتی برای نسخه فن ادیشن گلکسی اس 21 در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ . ۲۵۶ گیگ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

گلکسی S21 FE توانسته در حالت تک هسته‌ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز ۵۹۲ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۲۶۱۰ را ثبت کند. انتظار می‌رود که سامسونگ در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری از Galaxy S21 FE در چهار رنگ مختلف و به همراه اندروید ۱۱ رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*