هارمونی او اس 2

هنگام کوچ به هارمونی او اس 2 اطلاعات دستگاه اندرویدی حفظ خواهد شد

هواوی می‌گوید هنگام کوچ از اندروید به هارمونی او اس 2 – HarmonyOS 2 تمام فایل‌ها و داده‌های کاربری حفظ خواهد شد. بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها نیز بدون از دست دادن اطلاعات، کار خواهند کرد.

هواوی انتشار هارمونی او اس 2 را در چین آغاز کرده و بنابر گزارش‌ها، این سیستم عامل روی بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده است. کمپانی چینی هم با خوش‌بینی به تداوم روند کوچ کاربران از اندروید به هارمونی می‌نگرد. به تازگی یکی از مقامات هواوی در همین باره، توضیحاتی ارائه داد.

به گفته‌ی او، کاربران می‌توانند عکس‌ها، اطلاعات ورود به حساب کاربری اپ‌هایی مانند وی‌چت، QQ و پلتفرم‌های مشابه را هنگام انتقال به هارمونی او اس 2 حفظ کنند. البته وقتی AppGallery هواوی به اپ استور اصلی گوشی تبدیل شود، شاید کاربران برای پشتیبانی رسمی از برخی اپلیکیشن‌ها، ناگزیر شوند منتظر آپدیت‌های بعدی بمانند.

هارمونی او اس 2

البته توضیحات ارائه شده، بیشتر به بازار چین مربوط می‌شود که سرویس موبایلی گوگل (GMS) از مدت‌ها پیش مسدود شده بود. بنابراین کاربران گوشی‌های هواوی که در خارج از چین از GMS استفاده می‌کنند، احتمالا با نقص در کارکرد یا حتی از کار افتادن برخی اپلیکیشن‌ها مواجه خواهند شد.

ناگفته نماند برای آن دسته از گوشی‌های آنر که قبل از جدایی این برند عرضه شده بودند نیز امکان مهاجرت به HarmonyOS وجود خواهد داشت؛ البته هواوی برنامه زمانی مشخصی را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*