گوشی جدید ZTE

منتظر گوشی جدید ZTE با رم ۲۰ گیگ باشید!

گوشی جدید ZTE می‌خواهد با ارائه ۲۰ گیگ رم مرز‌های حافظه در گوشی‌ها را جابه‌جا کند و تجربه کاربری روان و خوبی را به ارمغان بیاورد.

حدودا ۴ سال پیش، میزان رم گوشی‌های هوشمند از ۴ گیگ فراتر نمی‌رفت. اما؛ امروزه این میزان رم را مختص گوشی‌های اقتصادی می‌دانند. خیلی از گوشی‌های پرچمدار با ۱۲ گیگ رم عرضه می‌شوند و برخی نیز دارای ۱۶ گیگ رم هستند. حتی برخی گوشی‌ها همانند لنوو Legion 2 Pro به ۱۸ گیگ رم مجهز شده‌اند. حالا ظاهرا گوشی جدید ZTE می‌خواهد این میزان را افزایش داده و به ۲۰ گیگ برساند.

گوشی جدید ZTE

مدیر اجرایی زد تی ای، Lu Qianhao، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو به احتمال عرضه گوشی با ۲۰ گیگ رم اشاره کرده است. این پست سبب گمانه‌زنی‌هایی درباره اولین گوشی مجهز به ۲۰ گیگ رم شده است.

برخی بر این باور هستند که این دستگاه از ویژگی رم مجازی استفاده خواهد کرد، به این صورت که شاهد ۱۸ گیگ رم فیزیکی و ۲ گیگ رم مجازی خواهیم بود. پیش از این نیز برخی تولیدکنندگان گوشی هوشمند از رم مجازی استفاده کرده بودند. البته؛ این احتمال نیز وجود دارد که واقعا شاهد ۲۰ گیگ رم فیزیکی باشیم.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره گوشی جدید این شرکت منتشر نشده است و حتی مشخص نیست آیا ZTE واقعا می‌خواهد دستگاهی را با این میزان رم به بازار عرضه کند یا اینکه صرفا به ساخت یک نمونه اولیه بسنده خواهد کرد.