چری تیگو 8 پرو

چری تیگو 8 پرو به عنوان محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه انتخاب شد

چری تیگو 8 پرو توانست در مراسم خودرو سال کشور روسیه در سال 2021 لقب محبوب ترین شاسی بلند چینی در بازار روسیه را از آن خود کند.

اخیرا در مراسم سالیانه خودروی سال در کشور روسیه در سال 2021 برند چری به عنوان محبوب ترین برند چینی در این کشور شناخته شده است و همچنین خودروی تیگو 8 پرو نیز به عنوان محبوب‌ترین اس یو وی چینی در بازار روسیه شناخته شده است.

بازار روسیه بازار بسیار بزرگ و رقابتی است که تمام برندهای خودرویی به طور آزادانه در آن فعالیت دارند. لازم به ذکر است که برند چری تاکنون 5 بار موفق به دریافت جایزه بهترین برند چینی در بازار پر رقابت این کشور شده است که نشان‌دهنده پیشرفت و قدرت برند چری به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی به عنوان سمبل توسعه صنعت خودروسازی چین است.

نشریه اتوگودا در سال 2000 انتخاب خودروی سال در بازار روسیه را پایه‌گذاری نمود که امسال بیش از 1 میلیون مصرف کننده در سرتاسر کشور روسیه به آن رای داده‌اند.

 

در 3 ماه اول سال جاری، فروش خودروهای چینی به رغم کاهش 2.8 درصدی سال گذشته 71 درصد جهش کرده، فروش تیگو 8 پرو در ماه مارس آغاز شد که توانست به فروش موفقی دست یابد. این خودرو به عنوان اولین مدل چری با گارانتی 7 سال، 200 هزار کیلومتر در روسیه محبوبیت روز افزونی را در بین مصرف کنندگان ایجاد کرده است. همچنین در کنار موفقیت تیگو 8 پرو، مدل تیگو 7 پرو با طراحی شیک و پلتفرم مدرن توانسته توجه بازار را به خود جلب کند و در 3 ماه اول سال به پر فروش ترین شاسی بلند چینی در بازار بدل گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*