خرید اپل ایدی

اپل آیدی تاپ بزرگترین سایت خرید اپل ایدی

با توجه به اینکه ایران تحریم شده است و ساخت اپل آیدی بسیار دشوار شده است از این رو سایت اپل آیدی تاپ مرجع تخصصی فروش اپل آیدی در ایران که با قیمت بسیار پایین و به صرفه اکانت‌های وریفای شده روی کشور آمریکا را تهیه کنید. خرید اپل ایدی در سایت اپل آیدی تاپ ساده بوده و می‌توانید با کارت بانکی سفارش خود ثبت کرده و بعد از پرداخت به صورت آنی اکانت اپل ایدی خود را دریافت کنید.

خرید اپل آیدی آمریکا

از آنجا که نمی‌توان ایران را در لیست کشورهای اپل آیدی انتخاب کرد از این رو مجبور هستیم آدرس کشوری جز ایران را وارد کنیم. پس بهترین کشور برای اپل آیدی چیست؟ آمریکا، زیرا به تمام سرویس های اپل دسترسی دارید و بدون محدودیت می‌توانید استفاده کنید از جهت دیگر هر موقع نیاز به شارژ اپل ایدی داشتید می‌توانید به راحتی با گیفت کارت دلاری آمریکا حساب خود را شارژ کنید اما اگر به هر دلیل قصد خرید اپل آیدی کشورهای دیگر را داشتید باز هم می‌توانید با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس گرفته و با کشور انتخاب شده اکانت می‌سازیم و ظرف مدت 15 دقیقه تحویل خواهید گرفت.

خرید اپل ایدی

محصولات سایت اپل آیدی تاپ

1. اپل آیدی آماده

این محصول از قبل ساخته شده است و شما بعد از سفارش بلافاصله اپل آیدی را دریافت می‌کنید اما با ایمیل خود سایت اپل آیدی تاپ و تنظیم شده روی آمریکا و کاملا وریفای شده پس هیچ مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید تمام اطلاعات اپل آیدی را تغییر دهید.

2. اپل آیدی شخصی

همانطور که از اسمش پیداست با ایمیل شخصی خود شما اپل آیدی ساخته خواهد شد پس امنیت این محصول بسیار بالاست چرا که ایمیل خودتان تنظیم شده و تمام دسترسی اکانت با خود شماست، تحویل این محصول بعد از ثبت سفارش 15 دقیقه است و تمام اطلاعات قابل تغییر است.

3. اپل آیدی کشورهای مختلف

از آنجا که تمام اکانت‌ها توسط ما روی آمریکا تنظیم می‌شوند اما شاید خیلی از عزیزان به هر دلیل بخواهید که اپل آیدی شما روی کشوری جز آمریکا باشد، در این صورت محصول اپل آیدی کشورهای مختلف را خریداری کنید و با همان کشوری که انتخاب کرده‌اید برای شما ساخته خواهد شد و بعد از ثبت سفارش حدود 15 تا 30 دقیقه زمان خواهد برد تا اکانت را تحویل بگیرید.

4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری

اگر نیاز دارید تا اکانت خود را همراه با شارژ 10 دلاری تهیه کنید پس می‌توانید این محصول را از اپل آیدی تاپ سفارش دهید تا با همان مقدار برایتان هنگام ساخت اکانت را شارژ می‌کنیم و می‌توانید از محصولات اپ استور و آیوتنز و … به راحتی تهیه کنید پس این محصول را با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید هم اکنون سفارش دهید و ظرف مدت 30 دقیقه تحویل بگیرید.

خرید اپل ایدی

5. خرید اپل آیدی عمده

مشتریان عزیز که نیاز به اپل آیدی زیاد دارید و می‌خواهید قیمت‌ها برایتان صرف کند و بیشترین سود را داشته باشید می‌توانید نگاهی به قیمت‌های عمده اپل آیدی تاپ بیندازید و مقایسه کنید، پس اگر می‌خواهید با قیمت مناسب به هر تعداد که می‌خواهید تهیه کنید کافیست با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید سپس در یک فایل پی دی اف دریافت کنید.

خرید اپل آی دی

همیشه در سایت اپل آیدی تاپ پایین‌ترین قیمت‌ها را قرار داده‌ایم تا تمام کسانی که از دیوایس‌های اپل تهیه می‌کنند بتوانند اپل آی دی را کمترین قیمت تهیه کنند که تمام محدودیت‌ها برداشته بشه و بتوانید از تمام سرویس‌های اپل استفاده کنید پس با خرید اپل آی دی از اپل آیدی تاپ چه مزایای دارد؟

  1. قیمت بسیار پایین در بین فروشگاه‌ها
  2. اکانت‌ها کاملا وریفای شده‌اند
  3. پنج گیگ فضای آپلود رایگان برای سرویس آیکلود
  4. تنظیم شده روی آمریکا ، بدون محدودیت
  5. بدون نیاز به شماره و ایمیل کاملا معتبر
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*