فیلم The Many Saints of Newark

تریلر فیلم The Many Saints of Newark را تماشا کنید؛ پیش‌درآمد سوپرانوها

اولین تریلر فیلم The Many Saints of Newark منتشر شد. این عنوان، پیش‌درآمد سریال سوپرانوها است و به داستان تونی سوپرانو جوان می‌پردازد.

بالاخره کمپانی برادران وارنر از نخستین تریلر فیلم The Many Saints of Newark رونمایی کرد. این اثر موردانتظار قرار است پیش‌درآمد سریال تحسین‌شده شبکه اچ‌بی‌او، یعنی سوپرانوها – The Sopranos باشد. این فیلم بر روی آنتونی سوپرانو جوان متمرکز است که نقش آن بر عهده مایکل گاندولفینی، پسر جیمز گاندولفینی (بازیگر اصلی شخصیت تونی سوپرانو) خواهد بود. داستان فیلم در شهر نیوآرک ایالت نیوجرسی دنبال می‌شود. حالا تونی سوپرانو جوان، عموی خود را که دیکی مولتیسانتی نام دارد به عنوان الگو قرار خواهد داد. اما این رابطه هردو را وارد جریانات خشونت‌آمیزی می‌کند.

آنتونی سوپرانو جوان در یکی از پرتلاطم‌ترین دوره‌های تاریخ شهر نیوآرک در حال بزرگ شدن است. درست همان دورانی که گانگسترهای رقیب شورش به‌پا کرده‌اند و خانواده قدرتمند دی‌مئو را در شهری آشوب‌زده که با مسائل نژادی گلاویز است، به چالش می‌کشند. دیکی مولتیسانتی که بارها توسط قانون دستگیر شده، در فیلم The Many Saints of Newark سعی دارد تا تونی را به یک گانگستر قدرتمند و پرنفوذ تبدیل کند. در ادامه می‌توانید نخستین تریلر این فیلم را تماشا کنید.

علاوه‌بر مایکل گاندولفینی و الساندرو نیوُلا، بازیگران مطرح دیگری هم در فیلم The Many Saints of Newark حضور دارند. لزلی اودوم جونیور از فیلم همیلتون، جان برنتال از فیلم گرگ وال استریت، ورا فارمیگا از فیلم رفتگان، ری لیوتا از فیلم رفقای خوب و هنرپیشگان دیگری که به این پروژه پیوسته‌اند.

وظیفه کارگردانی فیلم The Many Saints of Newark بر عهده آلن تیلور است؛ کسی که پیش از این، فیلم Thor: The Dark World را ساخته بود. دیوید چیس هم که به عنوان خالق سریال سوپرانوها شناخته می‌شود، نگارش فیلمنامه این فیلم را به همراه لارنس کانر بر عهده دارد؛ بنابراین می‌توانیم از لحاظ داستانی، منتظر یک اثر شگفت‌انگیز باشیم. همچنین این فیلم، در لوکیشن‌های واقع در نیویورک و نیوجرسی فیلمبرداری شده است.

فیلم The Many Saints of Newark در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max نمایش داده خواهد شد. به نظر می‌رسد با حضور پسر جیمز گاندولفینی و دیوید چیس به عنوان فیلمنامه‌نویس در این فیلم، شاهد یک اثر دیدنی خواهیم بود که می‌تواند خاطرات خوب سریال سوپرانوها را زنده کند.

نظر شما درباره تریلر این فیلم چیست؟ آیا پیش‌درآمد The Sopranos می‌تواند موفقیت‌های سریال را تکرار کند یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*