جان ویک

اسپین‌‌آف فیلم جان ویک بدون حضور کیانو ریوز ساخته می‌شود

فیلم‌های جان ویک طی این سال‌ها، تبدیل به پدیده ژانر اکشن شده‌اند و استودیو لاینزگیت قصد دارد با The Continental این مسیر را ادامه دهد.

کوین بگز (Kevin Beggs) به‌عنوان مدیر لاینزگیت، در مصاحبه‌ای با ددلاین به تمام شایعات پیرامون این سریال خاتمه داد و جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشت. داستان سریال The Continental به چهل سال قبل از وقایع فیلم‌های جان ویک برمی‌گردد. جایی که مالک هتل قاتلین یعنی وینستون، در عنفوان جوانی قرار دارد و در حال تجربه اتفاقات مختلف است.

داستان اسپین-آف جان ویک درباره چیست؟

بگز در مصاحبه‌اش به نکات قابل توجهی اشاره کرده که می‌توانند باعث روشن‌تر شدن کلیات سریال شوند. او درباره خط داستانی The Continental این‌گونه توضیح می‌دهد:

ما از این موضوع بسیار هیجان‌زده‌ایم. همیشه می‌خواستیم به داستان‌های فرعی سری جان ویک بپردازیم و به زمان‌های دورتر برگردیم؛ برای همین ایده تیم سازنده را پسندیدیم و سراغ شخصیت وینستون در دهه ۱۹۷۰ میلادی رفتیم تا چگونگی ورودش به هتل کانتیننتال را نمایش دهیم. داستان سریال در دوران تاریک و خطرناکی جریان خواهد داشت. جایی که با اعتصاب، شورش و کوهی از زباله معنا پیدا می‌کند و حضور پررنگ مافیا نیز از این قائده مستثنی نیست. The Continental یک پیش‌درآمد برای جهان جان‌ ویک خواهد بود و از قصه مشخصی برخوردار است اما سازندگان با الهام گرفتن از سریال سوپرانوها (Sopranos) توانسته‌اند حال و هوای گانگستری خوبی را به داستان تزریق کنند.

این سریال مشخصاً بر روی شخصیت وینستون و ماجراهای پر فراز و نشیب‌اش با هتل کانتیننتال تمرکز دارد. اما اگر به بازیگر این کاراکتر در فیلم‌های جان ویک یعنی ایان مک‌شین ‌(Ian McShane) علاقه‌ دارید، باید بگوییم که او در این سریال نقش‌آفرینی نخواهد کرد و تنها ممکن است به عنوان صداپیشه وارد پروژه شود.

کیانو ریوز در سریال جدید شبکه استار حضور نخواهد داشت

بگز در رابطه با عدم حضور کیانو ریوز در سریال می‌گوید:

داستان The Continental به زندگی وینستون اختصاص دارد چیزی که قرار است در این سریال مورد بررسی قرار بگیرد این است: «چه اتفاقاتی باعث ورود او و هم‌پیمانانش به این هتل شد؟» درباره این موضوع چیز خاصی نمی‌توانم بگویم اما با توجه به بازه زمانی سریال، حضور کیانو ریوز در دنباله جان ویک امکان‌پذیر نیست؛ زیرا او در دهه ۱۹۷۰ میلادی تنها یک پسر بچه بوده است. هرچند طی مذاکراتی که با او داشته‌ایم، ممکن است به‌ عنوان تهیه کننده سریال با ما همکاری کند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

با توجه به اطلاعات موجود و صحبت‌های کوین بگز، باید انتظار یک سریال کوتاه را داشته باشیم که علاوه‌بر وفاداری به ریشه‌ها، حرف‌های جدیدی برای گفتن خواهد داشت. The Continental که قرار است در سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای پخش شود، در تاریخ نامعلومی روی آنتن شبکه استارز خواهد رفت. هرچند طرفداران سرسخت جان ویک و کیانو ریوز، به سریال بسنده نکرده و کماکان منتظر چهارمین قسمت از این فیلم اکشن و مهیج هستند. جان ویک ۴ در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*