نسل جدید تویوتا لندکروزر

انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا لندکروزر

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل جدید تویوتا لندکروزر به انتشار رسیده است که طراحی این اتومبیل نمادین را به شکل واضحی نشان می‌دهند.

به تازگی از نسل جدید تویوتا لندکروزر تصاویر جاسوسی به انتشار رسیده است که بدون هیچ استتاری،‌ طراحی این خودرو را به نمایش در می‌آورد. در این تصاویر، چندین ردیف لندکروزر پشت حصارها به چشم می‌خورند که این یعنی این‌ها نمونه‌های پیش تولید هستند. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی کلی نسل جدید لندکروزر تفاوت چندانی با نسل فعلی ندارد، اما اصلاحات چشم‌گیری را نیز به خود دیده است. در جلوی این اتومبیل یک دهانه U شکل دیده می‌شود که از چراغ‌های جلو پایین آمده و از زیر جلوپنجره عبور می‌کند.

نسل جدید تویوتا لندکروزر

چراغ‌های جلو نیز در نسل جدید تویوتا لند کروزر باریک‌تر شده و در طرفین جلوپنجره بزرگ‌تری قرار گرفته‌اند. در پروفیل جانبی خودرو، گلگیرهای برجسته و جعبه‌ای شکلی به چشم می‌خورد و در پایین درها نیز قسمتی برجسته دیده می‌شود. در این تصاویر، از عقب لندکروزر هیچ عکسی موجود نیست، اما در انتهای بدنه می‌توان چراغ عقب باریکی را دید که تا روی گلگیر کشیده شده، در حالی که بخش پایینی پنجره تنهایی عقب نیز به سمت بالا حرکت کرده است.

نقشه‌های فنی و تصاویری که از داخل نسل جدید لندکروزر منتشر شده است، از طراحی کابین این اتومبیل نیز ایده‌ای کلی را نشان داده‌اند. در آنجا یک نمایشگر نسبتا بزرگ برای سیستم اطلاعاتی – سرگرمی در بالای پنل میانی داشبورد قرار گرفته و کنترل‌های سیستم تهویه نیز زیر آن قرار گرفته‌اند. همچنین دکمه‌های عمودی در نزدیکی راننده هم امکان تغییر حالت‌های رانندگی را فراهم می‌سازند. در لندکروزر جدید سرعت‌سنج و دورسنج همچنان آنالوگ هستند، اما یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ میان آن‌ها جای گرفته است.

نسل جدید تویوتا لندکروزر

فاصله محوری و اوورهنگ‌های تویوتا لندکروزر جدید

نسل جدید لندکروزر فاصله محوری کشیده‌تر، اما اوورهنگ‌های کوتاه‌تری در مقایسه با نسل فعلی خواهد داشت. با این وجود، اس‌یووی نمادین تویوتا روی همان شاسی نسل فعلی ساخته شده که این، میزان تغییرات را محدود می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که مدتی قبل افشا شد، تویوتا برای لندکروزر جدید پیشرانه 3.5 لیتری V6 توئین توربوی لکسس LS500 را در نظر گرفته است که در نسخه هیبریدی نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این، برای بعضی از بازارها نیز یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 توربودیزل در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*