پیام های یکبار مصرف واتساپ

واتساپ پیام های یکبار مصرف را به عنوان نسخه پیشرفته پیام های ناپدیدشونده معرفی می‌کند

به زودی پیام های یکبار مصرف تحت عنوان Once View به عنوان نسخه پیشرفته‌تر پیام‌های محو شونده به اپلیکیشن واتساپ اضافه خواهند شد.

واتساپ نوامبر گذشته از پیام های ناپدیدشونده رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌داد پیام‌های متنی، تصویری و غیره را در حالی برای مخاطبان خود ارسال کنند که بعد از گذشت ۷ روز ناپدید می‌شود. اما به نظر شما این مدت طولانی نیست؟ حالا خیر می‌رسد این پیام‌رسان مشغول توسعه پیام های یکبار مصرف به نام “View Once” است.

پیام های Once View واتساپ چگونه کار می‌کنند؟

این پیام‌ها در واقع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر آن‌ها را مشاهده کنید و سپس ببندید، کاملاً ناپدید خواهند شد. ضمن اینکه پیام های یکبار مصرف واتساپ در سایه نوتیفیکیشن‌ها یا صفحه قفل گوشی نیز پیش‌نمایشی نخواهند داشت و برای مشاهده آن‌ها حتماً باید وارد اپلیکیشن واتساپ شوید.

پیام های یکبار مصرف واتساپ

پیام های View Once را می‌توانید هم برای مخاطبین خود و هم در گروه‌های چتی که هستید ارسال کنید. برای ارسال آن‌ها نیز کافیست روی آیکون دایره و عدد ۱ در کنار باکس پیام کلیک کنید. جالب اینجاست که حتی اگر نسخه واتساپ مخاطبین شما از این قابلیت پشتیبانی نکند هم همچنان پیامی که با این ویژگی ارسال می‌کنید را فقط یک بار می‌تواند ببیند. در حال حاضر نسخه 2.21.14.3 آزمایشی واتساپ اندروید از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

البته نکته منفی اینجاست که کاربر زمان کافی برای اسکرین شات گرفتن از صفحه گوشی خود را دارد و می‌تواند در حالی که پیام شما از صفحه واتساپ او پاک می‌شود، تصویری از آن را در گالری گوشی خود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*