امروز تبلت مدیاپد ۱۱ هواوی با سیستم عامل هارمونی او اس معرفی می‌شود

امروز تبلت مدیاپد ۱۱ هواوی – Huawei MediaPad 11 با پشتیبانی از سیستم عامل هارمونی او اس و مشخصات فنی میان‌رده به صورت رسمی معرفی می‌شود.

هواوی رسماً تایید کرده است که امروز ۱۵ تیر ماه از تبلت مدیاپد ۱۱ رونمایی خواهد کرد. نکته جالب توجهی که در خصوص این تبلت وجود دارد، تجهیز آن به سیستم عامل هارمونی او اس ۲ هواوی است.

چند هفته پیش هواوی در یک کنفرانس خبری از نسخه جدید سیستم عامل خودش به نام هارمونی او اس ۲ همراه یا محصولات جدید مجهز به این سیستم عامل شامل برخی تبلت‌های جدید خود رونمایی کرد. بالارده‌ترین تبلت جدید هواوی که معرفی شد، مدیاپد پرو ۱۲.۶ اینچی بود، اما در آن رویداد از تبلت میان‌رده مدیاپد ۱۱ نیز نام برده بود که امروز به صورت کامل با تاخیر نسبت به مدل گران‌تر، رونمایی خواهد شد.

در آن زمان اطلاعات زیادی از این تبلت اعلام نشد، اما به لطف افشاگران ما تقریبا با تمام امکانات و مشخصات مدیاپد ۱۱ اینچی آشنا شده‌ایم. آنطور که شنیده می‌شد، تبلت جدید هواوی به یک نمایشگر ۱۱ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن 2.5K مجهز خواهد بود. در قلب تپنده آن نیز شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام خواهیم بود.

هواوی قصد دارد MediaPad 11 را در سه نسخه ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه کند که همگی از طریق کارت حافظه microSD امکان ارتقاء هم دارند. از دیگر امکانات قابل توجه این تبلت باید به پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*