گوشی ZTE Axon 30 5G

انتشار تصویری از گوشی ZTE Axon 30 5G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر

شرکت زد تی ای تصویری از گوشی ZTE Axon 30 5G را منتشر کرده که تلویحاً حضور دومین نسل دوربین زیر نمایشگر خود را در آن تأیید می‌کند.

سال گذشته ZTE از نخستین گوشی هوشمند جهان با یک دوربین زیر نمایشگر به نام Axon 20 5G رونمایی کرد. فوریه گذشته این شرکت به معرفی نسل دوم این دوربین پرداخت و پیش‌نمایشی از آن را به همراه گوشی‌های آزمایش در معرض دید همه قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بررسی دوربین زیر نمایشگر گوشی زد تی ای اکسون

حالا تصویری از گوشی ZTE Axon 30 5G منتشر شده که تجهیز آن به دومین نسل دوربین زیر نمایشگر شرکت زد‌تی‌ای را تأیید می‌کند. البته زد‌تی‌ای در این تصویر اشاره مستقیمی به این موضوع نداشته، ولی تصویری از گوشی به همراه اسم کامل آن و همینطور تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر ماه) که روز رونمایی رسمی از این گوشی است را منتشر کرده است.

گوشی ZTE Axon 30 5G

به نظر می‌رسد Visionox نام شرکتی باشد که پشت پرده در حال توسعه این فناوری دوربین است. دو شرکت تلاش کرده‌اند تا با چینش جدید پیکسل‌ها بتوانند شفافیت و کیفیت تصویر بهتری را در گوشی جدید برند زد‌تی‌ای به ارمغان بیاورند. بر اساس پستی که این شرکت چینی در فوریه گذشته منتشر کرد، تراکم پیکسلی محدوده‌ای که این دوربین زیر نمایشگر در آن حضور دارد نسبت به نسل گذشته دو برابر شده و از ۲۰۰ به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ رسیده است. نرخ رفرش صفحه نیز از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا می‌کند.

اطلاعات زیادی از پرچمداران جدید زد‌تی‌ای در دست نیست، اما آنطور که شنیده‌ایم دو گوشی ZTE Axon 30 Pro و Axon 30 Ultra به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی ۵ برابری و شارژ سریع (۵۵ یا ۶۶ وات) مجهز خواهند بود.

این خبر وقتی جذاب می‌شود که بدانید زیر نمایشگر نسخه معمولی گوشی ZTE Axon 30 5G نیز از دومین نسل دوربین زیر نمایشگر زد‌تی‌ای استفاده شده است؛ با این حال کمبود جهانی تراشه می‌تواند عرضه آن را به تأخیر بیندازد. زد‌تی‌ای همچنین یک اسکنر سه بعدی زیر نمایشگر با ساختار نوری را نیز رونمایی کرده است که شاید مدل در این گوشی‌ها معرفی نشود و برای ملاقات با آن باید تا عرضه نسل بعدی گوشی‌های اکسون منتظر بمانیم.

اما دوربین زیر نمایشگر به کنار، جالب است بدانید که نسخه اولترا خانواده زد تی ای اکسون ۳۰ به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*