گوشی سامسونگ گلکسی F22

گوشی سامسونگ گلکسی F22 با یک باتری شگفت انگیز معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی F22 با باتری ۶.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک نمایشگر بزرگ سوپر امولد به همراه قیمت اقتصادی معرفی شد.

پس از گذشت هفته‌ها شایعه‌پراکنی، سامسونگ سرانجام از گوشی گلکسی F22 در هند رونمایی کرد. این گوشی در واقع همان مدل گلکسی A22 است که برسه پیکربندی مختلف حافظه وارد برخی بازارهای خلض می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این گوشی حضور چیپست Helio G80 مدیاتک زیر قاب آن، دوربین چهارگانه، یک باتری غول پیکر و نمایشگر سوپر امولد آن است.

گوشی سامسونگ گلکسی F22

البته قاب پشتی این گوشی با گلکسی A22 متفاوت است. روی این قاب شیارهایی دیده می‌شود و رنگ‌بندی متفاوت مشکی و آبی را ارائه می‌کند. در اینجا دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی کاربردی نیز حضور دارد، در حالی که دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است.

گوشی سامسونگ گلکسی F22

زیر قاب این گوشی از یک باتری غول پیکر ۶.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که مهم‌ترین ویژگی این گوشی نیز هست. به این باید یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی را هم اضافه کنید. از آنجا که گلکسی F22 یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، سامسونگ حسگر اثر انگشت را به زیر نمایشگر آن نبرده، در عوض زیر کلید پاور روی فریم کناری آن را گنجانده است.

در نهایت باید به پیکربندی حافظه و رم ۴/۶۴ گیگابایتی و ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی اشاره کرد که در هر دو نسخه هم می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کنید. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۱۷۰ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز ۱۹۵ دلار خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی F22