آیفون 13

آیفون 13 توسط شرکت‌های Foxconn و Pegatron تولید می‌شود+تصاویر جدید

با نزدیک شدن به زمان عرضه  آیفون 13، اخبار بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند. با توجه به اطلاعات اخیر، شرکت‌های سازنده قبلی حفظ شده‌اند و دوربین‌های بهتری هم در راه هستند.

همانطور که انتظار می‌رود، آیفون 13 تا 3 ماه دیگر از راه می‌رسد و با نزدیک شدن به موعد زمانی، هر روز شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از پرچمدار جدید شرکت اپل هستیم. بر اساس جدیدترین اخبار، شرکت‌های تولیدی Foxconn و Pegatron دو مورد از بزرگترین نام‌هایی خواهند بود که در تولید آیفون 13 با شرکت آمریکایی Apple همکاری می‌کنند. گفته می‌شود که این دو شرکت در تولید مدل‌های iPone 13 Mini نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

این گزارش توسط آنالیزوری به نام مینگ چی کو منتشر شده است و طبق ادعای این فرد، آیفون 13 مینی آخرین دستگاه از سری Mini اپل خواهد بود که دلیل آن با فروش ضعیف این محصولات توجیه شده است. این موضوع در حالی است که تنها 3 مدل گوشی در سال 2022 میلادی عرضه می‌شود. چند وقت پیش گزارش دیگری هم منتشر شده بود که ادعا می‌کرد شرکت Apple برنامه دارد تا یک مدل ارزان با صفحه نمایش بزرگ مانند 13 مکس را جایگزین مدل Mini کند. با این تفاصیل به نظر می‌آید مسئولان اپل هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

انتخاب دوباره شرکت Foxconn به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی iPhone به هیچ وجه خبر غافلگیر کننده‌ای به حساب نمی‌آید، اما ادامه همکاری شرکت اپل با Pegatron خبر مهمی به شمار می‌رود؛ چراکه اخیرا این شرکت تایوانی به علت نقض قوانین کار مربوط به یکی از کارگران دانش آموز اش، تحت نظارت قضایی قرار گرفته است. منابع داخلی تایید کرده‌اند که Foxconn همچنان نقش اصلی را در تولید گوشی‌های آیفون 13 خواهد داشت.

در عین حال خبر دیگری هم به بیرون درز کرده است که بر اساس آن، مدل‌های iPhone 13 Pro در مقایسه با مدل 12 پرو، ستاپ و چارچوب حرفه‌ای تری برای دوربین‌های پشتی خواهند داشت؛ به گونه‌ای که چارچوب مربعی شکل بزرگتر خواهد بود و یک کیس محافظتی دور تا دور این ناحیه را محاصره خواهد کرد تا تفاوت فاحشی با مدل قبلی احساس شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*