گوشی Galaxy Z Fold 3

رندرهای جدید گوشی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ منتشر شد

طرفداران بی‌صبرانه در انتظار معرفی رسمی گوشی Galaxy Z Fold 3 – گلکسی زد فولد 3 هستند و در ادامه می‌توانید رندرهای جدید آن را مشاهده کنید.

گوشی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ بدون شک از موردانتظارترین محصولات این شرکت است و اخیرا دو رندر جدید از آن انتشار یافته که در زیر می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیندازید.

هر هفته تصاویر تازه‌ای از گلکسی زد فولد 3 به بیرون درز می‌کند؛ اگرچه هنوز هم نمی‌دانیم که آیا محصول نهایی دقیقا دارای طراحی مشابه‌ای خواهد بود یا خیر. برای مثال، هنوز مشخص نیست که آیا دوربین سلفی، همانند زد فولد 2، به صورت پانچ هول (Punch-hole) طراحی شده یا در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. اکثر رندرهای قبلی، محل قرارگیری دوربین سلفی را در زیر نمایشگر متصور شده بودند و این رندرهای جدید هم از ساختار مشابه‌ای بهره می‌برند.

رندرهای جدید گوشی Galaxy Z Fold 3

شایعاتی که از پروسه‌ی توسعه این گوشی فاش شده نیز به دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره داشته‌اند (که ظاهرا قرار است 16 مگاپیکسلی باشد و یک دوربین 10 مگاپیکسلی هم بر روی نمایشگر خارجی قرار خواهد گرفت). این فناوری اخیرا محبوبیت‌ زیادی پیدا کرده و به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های پرچمدار و میان رده نیمه دوم سال 2021 نیز همراه با آن عرضه شوند. البته شرکت‌هایی همانند شیائومی در تلاش هستند تا آن را بهبود بخشیده و به صورت نامرئی در زیر صفحه نمایش قرار دهند که باید دید آیا موفق به انجام این کار می‌شوند یا خیر.

گوشی گلکسی زد فولد 3 قرار است در تاریخ 11 اوت 2021 (چهارشنبه، 20 مرداد) به صورت رسمی رونمایی شود. در حال حاضر گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.55 اینچی تاشو و یک صفحه نمایش 6.23 اینچی خارجی خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون 888 بعلاوه‌ی 12 گیگابایت رم بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از قلم اس پن، نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*