نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فلیپ 3

نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فلیپ 3 با همکاری برند تام براون عرضه خواهد شد

سامسونگ قصد دارد تا نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فلیپ 3 – Galaxy Z Flip 3 را عرضه کند و برای توسعه‌ی آن یک بار دیگر به سراغ برند محبوب تام براون رفته است.

نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فلیپ 3 که تام براون ادیشن (Thom Browne edition) نام خواهد داشت، به صورت محدود وارد بازار می‌شود و قیمت بسیار بالاتری نسبت به نسخه استاندارد دارد.

سال گذشته، نسخه تام براونِ گلکسی زد فلیپ عرضه شد که خیلی زود به اتمام موجودی رسید. این نسخه ویژه برای گوشی زد فولد 2 نیز در دسترس قرار گرفت که آن هم موفق بود. سامسونگ تنها 5 هزار نسخه از این ادیشن تولید کرد، در حالی که 230 هزار نفر هم آن را پیش‌خرید کرده بودند. با این تفاصیل، بدیهی بود که برای گلکسی زد فلیپ 3 هم یک نسخه ویژه طراحی شود.

سامسونگ برای هر نسل، تنها یک نسخه ویژه طراحی می‌کند (برای مثال زد فلیپ دارای نسخه ویژه بود اما زد فولد خیر یا زد فولد 2 یک نسخه اختصاصی دریافت کرد اما زد فلیپ 5G خیر) و حالا نوبت به زد فلیپ 3 رسیده است اما همان طور که اشاره شد، نباید منتظر نسخه‌ی تام براون ادیشن برای زد فولد 3 باشید.

و اما رندرهای این نسخه نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید به آن‌ها نگاهی بیندازید:

با توجه به نسخه‌های پیشین، نسخه‌ ویژه گلکسی زد فلیپ 3 هم احتمالا شبیه به همین تصاویر است. طراحی‌های تام براون معمولا دارای ساختار مشابه‌ای هستند و در کنار رنگ خاکستری، شامل خطوط سه رنگ می‌شوند.

طبق شایعات، این گوشی قرار است از تراشه اسنپدراگون 870 استفاده کند و به 8 گیگابایت رم و یک باتری 3,273 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سیمی 15 وات و شارژ بی‌سیم 9 وات مجهز است. نمایشگر خارجی این گوشی، 1.9 اینچی بوده و نمایشگر داخلی آن، 6.7 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز خواهد بود. همچنین تا پیش از این گفته می‌شد که نمایشگر خارجی این گوشی دارای قابلیت همیشه روشن (Always On) است که اخیرا تکذیب شده.

نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فلیپ 3

از دیگر ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ 3 می‌توان به 256 گیگابایت حافظه داخلی، رابط کاربری One UI 3.1، پشتیبانی از داک DeX سامسونگ، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره کرد.

باندل تام براون اما تنها به گوشی اصلی خلاصه نمی‌شود و در آن، یک ساعت هوشمند و ایربادهای سفارشی‌سازی شده نیز وجود دارد. می‌توان انتظار داشت که ساعت مذکور، گلکسی واچ 4 (یا واچ 4 کلاسیک) و ایربادها هم گلکسی بادز 2 باشد اما این مسئله هنوز به رسمی تایید نشده است. همچنین تجهیزات جانبی گوشی نیز به طور کامل سفارشی‌سازی شده‌اند و در واقع با خرید این نسخه ویژه، تمامی محصولاتی که دریافت می‌کنید از یک طراحی یکسان بهره می‌برند.

فراموش نکنیم که چنین نسخه ویژه‌ای هرگز ارزان نخواهد بود. نسخه تام براون ادیشن گوشی زد فلیپ به قیمت 2,480 دلار به فروش رسید و می‌توان انتظار داشت که این نسخه جدید حتی گران‌تر هم باشد. در سوی دیگر حتی اگر توانایی خرید آن را هم داشته باشید، باید بدانید که با توجه حجم بالای تفاضا، دسترسی و خریداری کردن این باندل چندان آسان نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*