تعداد کاربران سیستم‌ عامل HarmonyOS 2

تعداد کاربران سیستم‌ عامل HarmonyOS 2 هواوی به 25 میلیون نفر رسید

سیستم‌ عامل HarmonyOS 2 – هارمونی او اس 2 اوایل ماه گذشته منتشر شد و تا این لحظه بیش از 25 میلیون نفر آپدیت آن را دریافت و نصب کرده‌اند.

تعداد کاربران سیستم‌ عامل HarmonyOS 2 هواوی تنها در یک ماه، از مرز 25 میلیون نفر عبور کرد که رقم قابل توجهی است.

انتشار سیستم عامل هارمونی او اس 2 از تاریخ 2 ژوئن (12 خرداد) آغاز شد و هواوی رسما اعلام کرد که نه تنها گوشی‌های پرچمدار این شرکت از آن برخوردار خواهند شد بلکه صاحبان گوشی‌های میان رده و حتی ارزان قیمت هواوی نیز می‌توانند آن را دریافت کنند (حتی گوشی میت 9 که پنج سال قبل عرضه شده نیز این آپدیت را دریافت می‌کند).

تعداد کاربران سیستم‌ عامل HarmonyOS 2

این سیستم عامل در همان روزهای اولیه انتشار، بر روی 10 میلیون گوشی نصب شد و حالا به گفته هواوی، بیش از 25 میلیون کاربر دارد. با عرضه هارمونی او اس 2 برای گوشی‌های بیشتر، می‌توانیم انتظار افزایش این رقم را هم داشته باشیم. هواوی قصد دارد تا این سیستم عامل را برای بیش از 100 مدل گوشی منتشر کند اما در حال حاضر تنها 69 گوشی هوشمند از آن بهره‌مند شده‌اند.

طبق برنامه هواوی، سری گوشی‌های میت ایکس، میت 20، نوا 6، نوا 7، نوا 8 و میت پد در همین سه ماهه تابستان، آپدیت سیستم‌ عامل HarmonyOS 2 را دریافت خواهند کرد. پس از آن، در سه ماهه پایانی سال 2021، نوبت به تلوزیون‌های اسمارت اسکرین وی، اسمارت اسکرین اس، اسمارت اسکرین X65، گوشی‌های سری میت 20 ایکس، سری P30، میت ایکس، هواوی اینجوی 20، هواوی میمنگ 9، تبلت هواوی تب M6، اینجوی تبلت 2 و غیره خواهد رسید.

و اما در نیمه اول سال 2022، گوشی‌های سری میت 10، سری P20، سری نوا 5، میت 9، سری P10، هواوی تب M5 و غیره این آپدیت را دریافت می‌کنند.

همان طور که مشخص است، این شرکت چینی می‌خواهد اکثر محصولات خود را به این سیستم عامل مجهز کند و طبق پیش بینی‌ها، تا ماه دسامبر 2021 (اواسط آذر ماه)، تعداد کاربران سیستم‌ عامل هارمونی او اس 2 از مرز 300 میلیون نفر عبور خواهد کرد.