سریال لست آو آس

جزئیات جدیدی از فصل اول سریال لست آو آس مشخص شد

به تازگی مشخص شده که فصل اول سریال لست آو آس – The Last of Us که محصول جدید و موردانتظار شبکه HBO است، در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد.

فیلمبرداری سریال لست آو آس شبکه اچ بی او هم‌اکنون در  کانادا آغاز شده است. با توجه به پیشرفت در پروسه تولید، کریک مازین به عنوان نویسنده این مجموعه، جزئیات تازه‌ای را راجع‌به سریال The Last of Us به اشتراک گذاشته است. مازین در پادکست Scriptnotes اذعان داشت که فصل اول این مجموعه اقتباسی موردانتظار، ۱۰ قسمت خواهد داشت. او همچنین تایید کرد که نخستین فصل سریال، میزبان پنج کارگردان مختلف است.

به گزارش Collider، کریگ مازین که پیش از این با شبکه اچ بی او در سریال «چرنوبیل» همکاری می‌کرد، از اتمام نگارش داستان قسمت‌های ابتدایی سریال لست آو آس خبر داده است.

طبق گزارشات اخیر، مشخص شده که سریال The Last of Us با یک پایلوت (قسمت آزمایشی) کار خود را آغاز نمی‌کند و در همان ابتدا، قسمت‌های اصلی را نمایش خواهد داد. این موضوع راجع‌به سریال «چرنوبیل» هم صدق می‌کرد و به اعتقاد مازین، چنین اتفاقی می‌تواند مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. به عنوان مثال، اگر پایلوت در کار باشد، تیم تولید اتفاقات و کاستی‌های ناگهانی را مجدداً در اپیزودهای اصلی تکرار نخواهد کرد.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، می‌توانیم اشاره‌ای به سریال «بازی تاج و تخت» شبکه HBO داشته باشیم. این مجموعه پرطرفدار با ساخت قسمت پایلوت، از یک فاجعه جلوگیری کرد. در قسمت آزمایشی Game of Thrones، بازیگر دیگری در نقش دنریس ظاهر شد و تیم تولید با بررسی مشکلات مختلف سریال‌شان، بسیاری از موارد را تغییر دادند.

همچنین مجموعه Mayans MC به عنوان اسپین‌آف سریال «فرزندان هرج و مرج» پس از ساخت قسمت پایلوت، تغییرات مختلفی را در تیم بازیگری انجام داد. باید ببینیم آیا سریال لست آو آس بدون تولید قسمت آزمایشی هم می‌تواند موفق باشد یا خیر.

کریگ مازین در پادکست Scriptnotes راجع‌به چالش‌های بودجه سریال لست آو آس نیز صحبت کرد. اما به طور کلی  او معتقد است که مسائل و امور مالی این پروژه در وضعیت قابل قبولی قرار دارند و چندان مشکل‌ساز نیستند. او در این‌باره می‌گوید: «ما بودجه لازم را برای تولید یک مجموعه عالی و درجه‌یک در اختیار داریم؛ بنابراین باید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.»

کارگردانان سریال لست آو آس چه کسانی هستند؟

در حال حاضر از پنج کارگردان مختلف فصل اول این سریال، تنها نام سه کارگردان مشخص شده است. کانتمیر بالاگوف وظیفه کارگردانی فصل اول را بر عهده دارد؛ در حالی که فیلم‌سازان مطرح سینما، یعنی علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ برای کارگردانی اپیزودها به این پروژه پیوسته‌اند. دو کارگردان دیگر باقی مانده است که در آینده معرفی خواهند شد.

سریال لست آو آس

در زمینه بازیگری هم با تیم خوب و جذابی مواجه‌ایم. در سریال لست آو آس، پدرو پاسکال نقش جوئل و بلا رمزی نقش الی را بازی می‌کند. دیگو لونا هم در نقش تامی مقابل دوربین خواهد رفت.

بازار اقتباس از بازی‌های ویدیویی در تلویزیون و سینما، حسابی داغ شده است. نیل دراکمن به عنوان نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us، در کنار کریگ مازین پروسه ساخت و تولید سریال لست آو آس را ادامه می‌دهند. مازین علاوه‌بر کار بر روی این پروژه، همچنان در حال نگارش داستان فیلم پرستاره «بوردرلندز» و قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب» است.

بازی لست آو آس

سری The Last of Us و استودیو ناتی داگ، در چند وقت اخیر در دنیای بازی‌های ویدیویی بسیار خبرساز بوده‌اند. ناتی داگ در آینده ممکن است نسخه سوم بازی لست آو آس را بسازد یا یک IP کاملاً جدید را به عنوان اثر تازه خود توسعه دهد. همچنین احتمال انتشار نسخه چندنفره The Last of Us در آینده وجود دارد. علاوه‌بر این موارد، در گزارش‌ها و شایعات دیگر، راجع‌به احتمال ساخت نسخه ریمیک بازی لست آو آس برای PS5 صحبت شده است.

با این تفاصیل، به نظر می‌رسد که سریال لست آو آس به یکی از تولیدات جذاب و دیدنی شبکه اچ بی او تبدیل خواهد شد. هنوز تاریخ پخش این مجموعه مشخص نیست اما احتمال دارد که در سال ۲۰۲۲، شاهد نمایش فصل اول این سریال موردانتظار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*