فولکس واگن گلف R استیشن 2022

فولکس واگن گلف R استیشن 2022 معرفی شد

فولکس واگن گلف R استیشن 2022 معرفی شد. با معرفی گلف R استیشن خانواده نسل هشتم گلف تکمیل شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت فولکس واگن با معرفی گلف R استیشن توانست خانواده نسل هشتم گلف را تکمیل کند. این خودرو بر اساس نوع بازار با نام استیت یا واریانت به فروش خواهد رسید و همانند نسخه هاچ بک خود از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 320 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعت دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را بر عهده دارد.

مشخصات فولکس واگن گلف R استیشن 2022

فولکس واگن گلف R استیشن 2022

فولکس واگن گلف R استیشن 2022 ظرف مدت 4.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که نسبت به نسخه هاچ بک خود حدود 0.2 ثانیه کندتر است. شرکت فولکس واگن حداکثر سرعت این خودرو را روی 250 کیلومتر محدود کرده است، اما مشتریان با سفارش پکیج R پرفورمنس می‌توانند سرعت آن را به 270 کیلومتر بر ساعت افزایش دهند. این پکیج شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی بوده و حالت نوربرگ‌رینگ و دریفت را نیز به حالت‌های مختلف رانندگی این خودرو اضافه خواهد کرد.

فولکس واگن گلف R استیشن 2022

وزن گلف R استیشن 2022 نسبت به نسخه هاچ بک خود حدود 80 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است، اما در بحث کارایی این افزایش وزن احساس نخواهد شد. فضای صندوق بار این خودرو در حالت عادی 610 لیتر است، اما با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان این فضا را به 1642 لیتر افزایش داد. این خودرو نسبت به نسخه هاچ بک خود حدود 343 میلی‌متر طول بیشتری دارد.

فولکس واگن گلف R استیشن 2022

این خودرو از قابلیت بکسل تا 1900 کیلوگرم نیز بهره می‌برد. این محصول جدید فولکس واگن از لحاظ طراحی داخلی مشابه نسخه هاچ بک خود است که از ویژگی‌های آن می‌توان به صندلی‌های اسپرت، غربیلک فرمان D شکل، نورپردازی داخلی آبی‌رنگ و تریم فیبر کربنی مصنوعی اشاره کرد.

فولکس واگن گلف R استیشن 2022

قیمت این خودرو اعلام نشده است، اما قطعا قیمت بیشتری را نسبت به نسخه هاچ بک خود خواهد داشت. فولکس واگن گلف آر استیشن جدید قرار است از اواسط ماه آگوست 2021 در بازارهای آلمان، سوئیس و انگلستان عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*