بازی خدای جنگ

بازی خدای جنگ جدید از لست آو آس ۲ الهام خواهد گرفت

آخرین نسخه بازی خدای جنگ، تحت تأثیر The Last of Us ساخته شده بود و به‌نظر می‌رسد God of War جدید هم از بازی لست آو آس ۲ الهام خواهد گرفت.

با انتشار بازی God of War در سال ۲۰۱۸، بسیاری از منتقدان و وب‌سایت‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی، به ستایش این اثر خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده پرداختند. ساخته درخشان استودیو سانتا مونیکا علاوه‌بر دریافت نمرات بالا و فروش فوق‌العاده‌اش، به‌عنوان بهترین بازی سال نیز شناخته شد. مدتی بعد، کوری بارلوگ درباره تاثیراتی که برای ساخت خدای جنگ از بازی لست آو آس گرفته بود صحبت کرد. قطعاً می‌توان شباهت‌های جالب میان روابط کریتوس و آترئوس با جوئل و الی پی برد. حالا به‌نظر می‌رسد بارلوگ می‌خواهد از بازی لست آو آس ۲ الهام بگیرد و یک‌بار دیگر، به فرنچایز محبوب ناتی داگ نزدیک شود.

ساموئل متیوز در آخرین قسمت پادکست God of War، صحبت‌های جالبی را پیرامون نسخه جدید بازی خدای جنگ مطرح کرد. متیوز که به‌عنوان کانسپت آرتیست در استودیو سانتا مونیکا فعالیت می‌کند، از تمایلات و برنامه‌های کوری بارلوگ راجع‌به الهام گرفتن از بازی لست آو آس ۲ پرده برداشت.

بازی خدای جنگ

او علاوه‌بر این موارد، از احتمال قابل بازی بودن شخصیت آترئوس نیز صحبت کرد. سازندگان جدیدترین قسمت از بازی خدای جنگ که فعلا با عنوان رگناروک شناخته می‌شود، به احتمال زیاد چندین شخصیت قابل بازی را در نظر خواهند داشت؛ زیرا بارلوگ و اعضای سانتا مونیکا قصد دارند با توجه به پیچش‌های داستانی، شخصیت‌ها را مانند بازی لست آو آس ۲ تغییر دهند. باید منتظر باشیم و ببینیم این روند جذاب چگونه پیش خواهد رفت.

همچنین ساموئل متیوز در جدیدترین قسمت از پادکست God of War، موضوعات دیگری را درباره نسخه جدید خدای جنگ مورد بررسی قرار داد؛ از جمله امکان گشت‌وگذار و کاوش در جهان‌هایی خارج از اساطیر نورس که در آن‌ها اودین و ثور حضور خواهند داشت.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی God of War Ragnarok و تاریخ انتشارش در دسترس نیست. همچنین تیزری کوتاهی که از این عنوان موردانتظار منتشر شد نیز، چیزی از روند گیم‌پلی و خط داستانی نشان نمی‌داد. تنها موضوعی که می‌دانیم، ساخته شدن نسخه جدید بازی خدای جنگ توسط استودیو سانتا مونیکا برای کنسول پلی استیشن ۵ است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا با الهام گرفتن قسمت جدید بازی God of War از بازی لست آو آس ۲ موافقید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*