بازی لست آو آس

شایعه: ریمیک بازی لست آو آس فراتر از یک آپدیت گرافیکی ساده خواهد بود

اخیراً شایعه شده است که نسخه ریمیک بازی لست آو آس، فراتر از یک آپدیت گرافیکی ساده خواهد بود و قرار است با تغییرات قابل توجهی همراه باشد.

فرنچایز The Last of Us در یک ماه گذشته بسیار خبرساز بوده است. در طی این ۳۰ روز، شایعات و گزارش‌های بسیاری مبنی‌بر ساخت ریمیک بازی لست آو آس منتشر شد که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. اکثر طرفداران از این اتفاق ناراضی بودند و احساس می‌کردند که بازی The Last of Us نیازی به بازسازی ندارد. عده‌ای هم به‌شدت خوشحال شدند و برای دیدار مجدد با الی و جوئل لحظه‌شماری می‌کردند. به‌هرحال هیجان‌زده شدن برای نسخه ریمیک عنوانی که کمتر از ده سال از زمان انتشارش می‌گذرد، کار سختی است. اما آیا این بازی به‌جز افزایش کیفیت جلوه‌های بصری، چیز جدیدی برای ارائه خواهد داشت؟

ظاهراً این کار خیلی ساده نخواهد بود اما با توجه به مقاله جدیدی که در وب‌سایت Game Reactor منتشر شده است، می‌توان به‌ این موضوع امیدوار شد. طبق ادعاهای این مقاله، ریمیک بازی لست آو آس علاوه‌بر پیشرفت‌های گرافیکی، در زمینه گیم‌پلی هم با تغییرات قابل قبولی همراه خواهد بود. گویا ناتی‌ داگ قصد دارد تا با استفاده از امکانات سخت‌افزاری PS5 و موتور گرافیکی قدرتمند بازی The Last of Us 2، ویژگی‌های جدیدی را به گیم‌پلی اضافه کند. وب‌سایت Game Reactor در این‌باره می‌گوید: «اجازه ندهید انتظارات بیش از اندازه گول‌تان بزند اما در جریان باشید که این بازی صرفاً یک به‌روزرسانی گرافیکی ساده نخواهد بود.»

این خبر ابتدا توسط روزنامه‌نگار معروف، جیسون شرایر منتشر شد. او مدعی شده بود که استودیو ناتی داگ به‌علت عدم ساخت پروژه جدید و در اختیار داشتن زمان آزاد، قصد دارد بازی لست آو آس را بازسازی کند. چندی پیش هم نیل دراکمن که این روزها مراحل تولید سریال The Last of Us را سپری می‌کند، اذعان کرد که طرح کلی داستان نسخه سوم را نوشته است. هرچند هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما اگر ناتی داگ هم با این پروژه موافقت کند، حداقل تا سال ۲۰۲۳ خبری از بازی The Last of Us 3 نخواهد بود.

برای قضاوت درباره نسخه ریمیک بازی لست آو آس کمی زود است زیرا تا این لحظه هنوز خبر رسمی و مستندی در این رابطه منتشر نشده است. اما اگر شایعات به‌وقوع بپیوندند و علاوه‌بر به‌روزرسانی جلوه‌های بصری، گیم‌پلی هم دستخوش تغییرات شود، باید خودمان را برای یک ملاقات جدید و هیجان‌انگیز با جوئل و الی آماده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*