بازی 3 The Last of Us

احتمال ساخت بازی The Last of Us 3 وجود دارد

نیل دراکمن طرح کلی داستان نسخه سوم را نوشته است و احتمال دارد در آینده‌، شاهد ساخته شدن بازی The Last of Us 3 توسط ناتی‌ داگ باشیم.

پس از موفقیت‌‌های چشمگیر The Last of Us: Part 2، شایعاتی پیرامون ساخت ریمیک نسخه اول این عنوان منتشر شد و جنجال‌های بسیاری را در پی داشت. نیل دراکمن طی گفتگوهای اخیرش، نکات جالب توجهی را درباره قسمت سوم مطرح کرده است. به گفته این کارگردان و نویسنده خلاق، طرح کلی داستان بازی The Last of Us 3 نوشته شده و دراکمن به همراه هالی گراس (Halley Gross) آن را به رشته تحریر درآورده است.

هنوز خبری از تولید این بازی نیست اما نیل دراکمن امیدوار است به‌زودی پروسه تولید قسمت سوم آغاز شود. طبق اطلاعات موجود، داستان بازی The Last of Us 3 کمی بعدتر از وقایع نسخه قبل را بررسی خواهد کرد و از لحاظ بازه زمانی، اختلاف زیادی با قسمت دوم نخواهد داشت. دراکمن صحبت درباره روند تولید و چگونگی ساختار بازی را کمی زود می‌داند و معتقد است هر موقع زمان مناسبی برای ساخت این پروژه بزرگ فراهم شود، آن‌ها به سراغ‌اش خواهند رفت.

صحبت‌های نیل دراکمن درباره بازی The Last of Us 3

او درباره این فرنچایز و قسمت سوم بازی لست آو آس می‌گوید:

ما تا به‌حال دو شماره اصلی از این عنوان را روانه بازار کرده‌ایم. بازی‌هایی که علی‌رغم کاراکترها و داستان‌های بسیار شخصی‌شان، توانسته‌اند با اکتر مخاطبان به‌راحتی ارتباط برقرار کنند. هنگامی که تنها یک بازی داشته باشید، هیچ الگویی راجع‌به ساخت یک مجموعه نخواهید داشت. وقتی دومین بازی را بسازید، می‌توانید ردپایی از الگوهای مدنظرتان را مشاهده کنید. با توجه به این صحبت‌ها، اگر بخواهیم پروژه قسمت سوم را آغاز کنیم، باید بهترین تم‌ها و ساختار موجود را تشکیل دهیم تا محصول نهایی راضی‌کننده باشد.

بازی 3 The Last of Us

طی گزارشات اخیر خبرگزاری بلومبرگ، شایعات جدیدی از پروژه‌های در حال توسعه استودیو ناتی داگ به گوش می‌رسید که همگی بسیار قابل توجه بودند. از ساخت ریمیک لست آو اس برای PS5 تا نسخه مولتی‌پلیر The Last of Us: Part 2 و قسمت جدیدی از آنچارتد؛ عناوینی که برخی‌شان هنوز به‌صورت قطعی تأیید نشدند اما تولیدشان دور از ذهن نیست. هرچند ناتی داگ پیش از این، کار خود را با فرنچایز آنچارتد تمام شده دانست و اگر قرار باشد Uncharted 5 ساخته شود، احتمالاً پای استودیو دیگری در میان خواهد بود.

نیل دراکمن این روزها علاوه‌بر فعالیت به‌عنوان بازی‌ساز، پروژه سریال لست آو آس را همراه با کریگ مازین (خالق سریال چرنوبیل) پیش می‌برد. مجموعه‌ای با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی که اخیراً علی عباسی را نیز در مقام کارگردان به پروژه‌اش اضافه کرده است. با توجه به تمام درگیری‌ها و برنامه‌های استودیو خوش‌نام ناتی داگ، باید ببینیم سرنوشت بازی The Last of Us 3 چه خواهد شد. هنوز هیچ خبری راجع‌به تولید قسمت سوم این عنوان پرطرفدار وجود ندارد اما امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور، دوباره وارد جهان پساآخرالزمانی بازی شویم.