کارگردان ایرانی سریال لست آو آس

یک کارگردان ایرانی به سریال لست آو آس پیوست

علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ به جمع کارگردانان سریال لست آو آس پیوستند. سریال The Last Of Us شبکه HBO بسیار هیجان‌انگیز به‌ نظر می‌رسد.

پیش از این اعلام شده بود که کانتمیر بالاگوف وظیفه ساخت پایلوت (قسمت آزمایشی) سریال را به عهده گرفته است اما در حال حاضر کارگردانان دیگری به این پروژه اضافه شده‌اند. علی عباسی کارگردان ایرانی-سوئدی صاحب سبکی است که با فیلم‌های مرز و شلی (Shelley) توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند؛ او همچنین جایزه بخش نوعی نگاه جشنواره کن را نیز در کارنامه دارد. یاسمیلا ژپانیچ هم به عنوان کارگردان دیگر سریال لست آو آس انتخاب شده است. این فیلم‌ساز بوسنیایی نیز با ساخت آثار تاثیرگذارش، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و به‌عنوان یک کارگردانان موفق شناخته می‌شود.

در تیم بازیگری این سریال چهره‌های محبوب و نام‌آشنایی دیده می‌شود. پدرو پاسکال و بلا رمزی که در سریال گیم آو ترونز با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، نقش جوئل و الی را بازی خواهند کرد. گابریل لونا هم قرار است در نقش برادر جوئل (تامی) ایفای نقش کند. علاوه‌بر تمام این نفرات، کریگ مازین را هم به فهرست دست‌اندرکاران سریال لست آو آس اضافه کنید. مازین که به‌عنوان خالق مینی سریال چرنوبیل شناخته می‌شود، در این پروژه در کنار نیل دراکمن کار می‌کند. دراکمن و مازین شورانرهای اصلی سریال هستند.

داستان سریال لست آو آس چگونه خواهد بود؟

طبق اطلاعات موجود، خط داستانی سریال به‌شدت وابسته به بازی خواهد بود و از فضای پساآخرالزمانی‌اش پیروی خواهد کرد. بیست سال از وقوع حادثه گذشته و جوئل به عنوان یکی از بازمانده‌ها، موظف می‌شود دختر نوجوانی به‌ نام الی را از منطقه خطرناک قرنطینه خارج کند. با پیشرفت داستان و اتفاقات مختلف، سفر تک نفره جوئل به مسیری طاقت‌فرسا و احساسی تبدیل می‌شود؛ زیرا این دو بازمانده برای بقا به یکدیگر نیاز دارند و با گذشت زمان، رابطه‌ای پدر-دختری بین‌شان شکل می‌گیرد. اگر نسخه اول این فرنچایز را تجربه کرده باشید، کاملاً با قصه سریال The Last of Us ارتباط برقرار خواهید کرد.

شبکه اچ بی او با جمع‌آوری افراد حرفه‌ای و کاربلد، نشان داده که قصد دارد اثر تازه‌ای را خلق کند. سریالی که با تمام آثار اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی تفاوت خواهد داشت. باید منتظر اخبار بیشتر از سریال لست آو آس باشیم اما به احتمال زیاد، فیلم‌برداری آن از تابستان آغاز خواهد شد.

نظر شما در رابطه با سریال لست آو آس چیست؟ آیا نیل دراکمن با توجه به اضافه شدن کارگردانان جدید به پروژه،  می‌تواند تجربه موفق بازی‌ را تکرار کند و دست به خلق فضای آخرالزمانی‌ متفاوتی بزند یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید