ابراپلیکیشن ایرانسل من

حمایت ایرانسل از کسب‌وکارهای نوپا با ابراپلیکیشن ایرانسل من

اپراتور ایرانسل با ایجاد بخش سرویس‌های ویژه در ابراپلیکیشن ایرانسل من از کسب‌وکارهای نوپا حوزه دیجیتال حمایت می‌کند.

اپراتور ایرانسل در راستای رویکرد کلان خود برای ایجاد زیرساخت و بستر حمایتی برای توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل من بخش سرویس‌های ویژه را ایجاد کرد تا کسب‌وکارهای نوپا به جامعه کاربران میلیونی اپلیکیشن ایرانسل من معرفی شوند.

حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در ابراپلیکیشن ایرانسل من

کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند با مراجعه به بخش سرویس‌های ویژه این اپلیکیشن ضمن استفاده از خدمات پایه موجود، از خدمات دیگری چون تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و سایر خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند. در این بخش کاربران با هر خرید موفق در این خدمات، از اپراتور ایرانسل هدیه‌ای نظیر بسته اینترنت دریافت خواهند کرد. هم‌اکنون این امکان برای دو خدمت سفارش غذا و سوپر مارکت فعال شده و برای سایر خدمات  نیز به‌زودی فعال خواهد شد.

آن دسته از کسب‌وکارهای دیجیتال که خواهان حضور در این بخش هستند و قصد دارند خدمات آنها توسط مشترکان ایرانسل دیده شود، می‌توانند از طریق صفحه ارسال درخواست همکاری در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/16263/p درخواست خود را به ثبت برسانند. کسب‌وکارهای دیجیتال متقاضی نظیر کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات و برنامه‌های کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و غیره می‌توانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند.

کارشناسان ایرانسل از طریق ایمیل ثبت شده در پرتال با نمایندگان کسب‌وکار متقاضی ارتباط برقرار خواهند کرد تا مراحل بعدی طی شده و طبق توافق میان ایرانسل و شرکت متقاضی، محصول یا خدمت این شرکت در اپلیکیشن ایرانسل من در معرض نمایش کاربران قرار بگیرد. گفتنی است اپراتور ایرانسل با طراحی و ارائه اپلیکیشن ایرانسل من برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر مشاهده شفاف میزان مصرف حساب خود به بسیاری از امکانات دیگر نیز دسترسی پیدا کنند.

طبق گزارش کافه بازار، ابراپلیکیشن ایرانسل من با بیش از 12 میلیون نصب توانست جایگاه دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها را به خود اختصاص دهد. این اپلیکیشن به عنوان اولین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان یک اپراتور تلفن همراه در کشور از امکانات متعددی بهره می‌برد که باعث شده این اپلیکیشن در جایگاه دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار بگیرد. در حال حاضر اپراتور ایرانسل برای نخستین بار در ایران برای رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال امکانی را فراهم کرده تا کسب‌وکارهای ایرانی در این اپلیکیشن محبوب به کاربران معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*