روتر وای فای هواوی H6

روتر وای فای هواوی H6 با سیستم عامل هارمونی او اس معرفی شد

روتر وای فای هواوی اچ 6 – Huawei H6 WiFi Router می‌تواند تا ۲۰۰ متر مربع را پوشش دهد و از سیستم عامل هارمونی او اس این شرکت استفاده می‌کند.

هواوی از یک روتر وای فای جدید رونمایی کرده است که از سیستم عامل هارمونی او اس استفاده می‌کند و پوشش ۲۰۰ متر مربعی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. روتر وای فای هواوی H6 به گونه‌ای طراحی شده است که از روترهای فرعی (Sub router) نیز پشتیبانی می‌کند. محصول جدید هواوی مشخصاً برای خانه‌های بزرگ طراحی شده است و می‌تواند به ۶ روتر فرعی وصل شده و تا سرعت ۳۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد.

روتر وای فای هواوی H6

علاوه بر این، این شرکت مجموعه‌ای از بازی‌های موبایلی، دوره‌های آنلاین و دیگر برنامه‌ها را در الگوریتم هوشمند خود قرار داده است. روتر هوای اچ 6 می‌تواند بیش از ۱۴۰ بازی ویدیویی آنلاین و بیش از ۴۰ دوره آنلاین و برنامه‌های مربوطه آن‌ها را شناسایی کند تا به طور خوکار باعث کاهش ۲۰ درصدی در تأخیر زمانی (Latency) شود. با این قابلیت کاربران تجربه گیمینگ و آموزش آنلاین روان‌تر و پایدارتری خواهند داشت.

روتر وای فای هواوی H6 همچنین از استاندارد جدید وای فای 6 پلاس پشتیبانی می‌کند و در چین ۷۸ دلار قیمت خواهد داشت. کاربران می‌توانند یا روتر اچ 6 را به تنهایی خریداری کنند، یا اینکه مجموعه کامل آن را به همراه روترهای فرعی با قیمت ۳۱۰ دلار تهیه کنند. یک روتر فرعی به تنهایی ۶۲ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*