اساسینز کرید

ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity به صورت رسمی آغاز شد

شرکت یوبی‌سافت به صورت رسمی ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity را تایید کرد. این عنوان در بستر یک پلتفرم آنلاین وسیع منتشر خواهد شد.

در پی گزارشات جیسون شرایر (خبرنگار وب‌سایت بلومبرگ) راجع‌به یک پروژه ناشناخته از سری اساسینز کرید، سرانجام شرکت یوبی‌سافت در وب‌سایت رسمی خود، این اطلاعات را تایید کرد و از بازی Assassin’s Creed Infinity پرده برداشت. البته نام این نسخه جدید در حال حاضر به عنوان اسم رمز شناخته می‌شود و ممکن است در آینده تغییر کند.

بازی Assassin’s Creed Infinity در واقع یک پلتفرم آنلاین خواهد بود که با هدف توسعه منسجم‌تر قسمت‌های بعدی این فرنچایز در حال ساخت است. در ادامه می‌توانید صحبت‌های شرکت Ubisoft را راجع‌به این پروژه مطالعه کنید.

ما می‌خواستیم برخی از ایده‌های خلاقانه‌ استودیوهای مطرح‌مان را مورد به‌روزرسانی قرار دهیم و آن‌ها را با طرفداران به اشتراک بگذاریم. موضوعی که هم‌اکنون در بستر یک ساختار مشترک و همکاری بین استودیویی میان شعبه مونترال و کبک یوبی‌سافت اتفاق افتاده است و در حال توسعه می‌باشد. این پروژه در آینده باعث تکامل و رشد بیشتر فرنچایز اساسینز کرید خواهد شد. پروژه‌ای که در حال حاضر به عنوان بازی Assassin’s Creed Infinity شناخته می‌شود.

بازی Assassin’s Creed Infinity توسط چه کسانی در حال توسعه است؟

بازی اساسینز کرید

بازی Assassin’s Creed Infinity توسط استودیوهای کبک و مونترال شرکت یوبی‌سافت در دست توسعه قرار دارد. این دو استودیو در زمینه ساخت عناوین مختلف سری اساسینز کرید، سابقه درخشانی دارند و به‌هیچ عنوان با اتمسفر این فرنچایز بیگانه نیستند. یوبی‌سافت مونترال وظیفه ساخت نسخه‌های «یونیتی»، «اوریجینز» و «والهالا» را بر عهده داشته است. در کارنامه کاری استودیو یوبی‌سافت کبک هم دو عنوان Syndicate و Odyssey دیده می‌شود.

مارک آلکسیس کوته از استودیو یوبی‌سافت کبک که مدیر نوآوری بازی Assassin’s Creed Syndicate بود و در توسعه Brotherhood و Odyssey هم نقش داشت، رهبری این ساختار مشترک و بین استودیویی را بر عهده دارد. همچنین اتییِن الونیر از یوبی‌سافت مونترال هم به او پیوسته است. علاوه‌بر این نفرات، جولین لافِریر هم از شعبه مونترال در پروسه تولید بازی اساسینز کرید اینفینیتی حضور دارد. او که از زمان انتشار اولین نسخه  اساسینز کرید در سال ۲۰۰۷ مشغول به کار بر روی این فرنچایز می‌باشد، به عنوان تهیه‌کننده ارشد پروژه معرفی شده است.

در جنبه خلاقانه این پروژه، جاناتان دومونت و کلینت هاکینگ از شعبه کبک و مونترال به عنوان مدیران بخش‌های نوآورانه بازی Assassin’s Creed Infinity حضور دارند. دومونت پیش از این در سمت مدیر جهانی بازی Syndicate و همچنین مدیر نوآوری Odyssey فعالیت کرده است؛ بنابراین تجربه حضور در فرنچایز اساسینز کرید را دارد. کلینت هاکینگ هم به عنوان مدیر نوآوری بازی‌هایی مانند Splinter Cell: Chaos Theory، «فارکرای ۲» و «واچ داگز لژیون» در پروژه‌های یوبی‌سافت حضور داشته است.

یوبی‌سافت درباره این پروژه می‌گوید:

این تغییر رویه به معنی پیشرفت ما در کنار صنعت گسترده بازی‌های ویدیویی است. همه‌گیری ویروس کرونا و گسترش مشاغل ایننرنتی و رونق کارها در منزل، به وضوح نحوه تولید بازی‌ها را تغییر داده است. این اتفاق می‌تواند فرصتی باشد تا ما بتوانیم راجع‌به مجموعه یوبی‌سافت و برنامه‌هایمان برای آینده فکر کنیم.

یوبی‌سافت ادامه می‌دهد:

سری اساسینز کرید از دل تلاش‌های بی‌وقفه یوبی‌سافت مونترال متولد شد. این استودیو قبل از به وجود آمدن شعبه کبک و تولیدات‌اش، مسیر فوق‌العاده و جریان‌سازی را ایجاد کرد که نشانه‌هایش را می‌توانیم تا امروز مشاهده کنیم. بازی Assassin’s Creed Infinity در بستر یک پلتفرم آنلاین جریان خواهد داشت. همچنین با توجه به همکاری میان دو استودیو خلاق، می‌توانیم شاهد تنوع و پیشرفت قابل توجهی در آینده این مجموعه باشیم.

سری اساسینز کرید

این شرکت راجع‌به تاریخچه فرنچایز اساسینز کرید و اهداف پیش‌رو خود برای ساخت بازی Assassin’s Creed Infinity می‌گوید: «نسخه‌های مختلف سری اساسینز کرید، همیشه توسط تیم‌های چند ملیتی با زمینه‌ها، فرهنگ‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت ساخته شده است. تفاوتی که منجر به خلق شخصیت‌های تاثیرگذار، اماکن به‌یادماندنی و ویژگی‌های ماندگار دیگر می‌شود. اگرچه می‌دانیم که همیشه جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد؛ اما معتقدیم که این ساختار جدید، به ما اجازه خواهد داد تا از زنده بودن عنصر تنوع و خلاقیت در تیم‌هایمان مطمئن شویم و باب میل بازیکنان گام برداریم.»

شرکت یوبی‌سافت هنوز درباره پلتفرم‌های مقصد و تاریخ انتشار بازی اساسینز کرید اینفینیتی حرفی نزده است. اما با توجه به اینکه این پروژه همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، احتمالاً تا دو سال آینده خبری از نسخه جدید سری اساسینز کرید نخواهد بود. در سال ۲۰۲۲ قرار است شاهد اکسپنشن و به‌روزرسانی‌های بیشتری از بازی «اساسینز کرید والهالا» نسبت به امسال باشیم.

نظر شما راجع‌به سیاست‌های جدید شرکت یوبی‌سافت و بازی Assassin’s Creed Infinity چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*