مبارزه سامسونگ با افشاگران

سامسونگ با جاسوس‌های افشاگر محصولاتش مبارزه می‌کند

سامسونگ با وضع قوانین جدید کپی رایت، به شدت در حال مبارزه با جاسوسانی است که اطلاعات مختلف محصولاتش را پیش از عرضه نهایی منتشر می‌کنند.

افشاگری، به بخش جدایی ناپذیری از صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و معمولاً هفته‌ها پیش از معرفی رسمی یک گوشی هوشمند شاهد فاش شدن اطلاعات کاملی از آن به بیرون هستیم. در این بین بسیاری از برندها مثل سامسونگ و اپل از اینکه جزئیات محصولاتشان پیش از رونمایی رسمی فاش می‌شود به شدت ناراحت هستند. معمولاً این افشاگران در زنجیره‌های تأمین قطعات شرکت‌ها فعالیت می‌کنند.

قوانین کپی رایت جدید سامسونگ برای مبارزه با افشاگران

گفته می‌شود سامسونگ به شدت در حال مبارزه با این جاسوس‌های افشاگر است و در همین رابطه هشدارهای جدید را به زنجیرهای تأمین خود داده است. این شرکت تحقیق روی افشاگری‌های انجام گرفته را آغاز کرده است و قوانین کپی رایت سخت‌گیرانه‌ای را برای مبارزه با منابع منتشر کننده محصولاتش در نظر گرفته است.

با این اوصاف باید منتظر چه چیزی در آینده باشیم؟ فقط زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، ولی حدس ما این است که مطالب نشت پیدا کرده از محصولات سامسونگ روند نزولی پیدا خواهند کرد ولی قطع نمی‌شوند. این موضوع را باید پذیرفت که حتی با وجود شدیدترین قوانین هم همیشه افشاگرانی وجود دارند که اطلاعات مربوط به محصولات را در اختیار عموم بگذارند.

به عنوان مثال کارگرانی در شرکت‌های زیرمجموعه اپل مشغول کار هستند که در طول شیفت کاری خود یک دوربین به بدن آن‌ها وصل است. این نشان می‌دهد که اپل چقدر روی فاش نشدن اطلاعات محصولاتش جدی است و برای مالکیت معنوی آن‌ها اهمیت قائل می‌شود؛ با این حال هنوز هم چند ماه پیش از رونمایی رسمی آیفون‌ها توسط تیم کوک روی صحنه، شاهد درز اخبار و اطلاعات بی‌شماری از آن‌ها هستیم.

به نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند جلوی فاش شدن اطلاعات مربوط به محصولاتش از کارخانه را بگیرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*