سریال ویچر

تریلر فصل دوم سریال ویچر را تماشا کنید؛ بازگشت شکوهمند گرالت

نتفلیکس بالاخره تریلر جدیدی را از فصل دوم سریال ویچر  منتشر کرد. این تریلر هیجان‌انگیز و جذاب‌، بازگشت گرالت و شخصیت‌های دیگر را نشان می‌دهد.

سریال ویچر – The Witcher به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه نتفلیکس در چند سال گذشته شناخته می‌شود. این درام فانتزی و جذاب، بر اساس مجموعه رمانی به همین نام از آندری ساپکوفسکی ساخته شده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. شبکه نتفلیکس در روز جمعه، با همکاری استودیو سی‌دی پراکت رد که سازنده بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» و سری بازی‌های «ویچر» است، رویداد WitcherCon را برگزار کرد. در این رویداد، جزئیات جدیدی راجع‌به فصل دوم سریال The Witcher منتشر شد.

فصل دوم این سریال پرطرفدار، مجدداً به ماجراهای گرالت (با بازی هنری کویل) اختصاص خواهد داشت. او در حال حاضر متقاعد شده که زندگی ینفر در نبرد سادن هیل از دست رفته و به همین دلیل، می‌خواهد سیری را به امن‌ترین مکان ممکن، یعنی خانه‌ کودکی‌اش (کائر مورهن) ببرد؛ در حالی که نیروهای تاریکی و شیاطین، بیرون از دیواره‌های قلعه برای پیروزی و زنده ماندن تلاش می‌کنند. گرالت در فصل دوم سریال ویچر، باید از جان سیری در برابر قدرت‌های مرموزش و همچنین دشمنان مخافظت کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

مراحل تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال ویچر، دردسرهای زیادی را برای دست‌اندرکاران به همراه داشت. پروسه ساخت سریال در غرب لندن، در نوامبر سال ۲۰۲۰ متوقف شد زیرا تعداد زیادی از افراد تیم تولید، تست کرونا خود را مثبت اعلام کردند. درست یک ماه پس از آغاز مجدد مراحل فیلمبرداری، دوباره همه‌چیز متوقف شد زیرا این‌بار هنری کویل در مراحل ضبط آسیب دیده بود. سرانجام پروسه تولید سریال در ماه آوریل به پایان رسید.

فصل دوم سریال The Witcher قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) توسط شبکه نتفلیکس نمایش داده شود. لورن اشمیت هیسریچ به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در فصل جدید سریال ویچر حضور دارد. توماس بگینسکی، جیسون اف. براون، شان دنیل، مایک استروفسکی، استیو گائوب و یاروسلاو ساوکو هم در کنار هیسریچ به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فصل دوم این سریال محبوب را مشاهده کنید.

نظر شما راجع‌به تریلر فصل دوم سریال ویچر و جزئیات داستانی این مجموعه چیست؟ آیا فصل اول این مجموعه را تماشا کرده‌اید و با بازی‌های ویدیویی سری ویچر آشنایی دارید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*