ایسوس ROG Throne Qi

پایه هدست گیمینگ ایسوس ROG Throne Qi معرفی شد

پایه هدست گیمینگ ایسوس ROG Throne Qi معرفی شد. این پایه هدست زیبا و کارآمد بهترین مکمل هدست‌های گیمینگ خواهد بود. در ادامه با مشخصات این محصول جدید ایسوس آشنا می‌شویم.

لذت گیمینگ بی‌نقص با صدایی با کیفیت تکمیل می‌شود که امروزه هدست های گیمینگ رده بالا، جزئی جدا نشدنی از سیستم‌های گیمینگ را تشکیل می‌دهند. معمولا گیمرها هدست‌ها را پس از بازی روی میز قرار می‌دهند که جلوه میزهای گیمینگ را ممکن است برهم زند. استندهای ویژه‌ای برای هدست‌ها طراحی شده است که در این خبر شما را با پایه هدست زیبا و کارامد ROG Throne Qi آشنا می‌کنیم:

معرفی پایه هدست گیمینگ ایسوس ROG Throne Qi

ایسوس ROG Throne Qi

در کنار نظم دادن به میز گیمینگ با ظاهری مطلوب، Throne Qi، محصولی چند منظوره است که علاوه بر ایفای نقش استند یا نگه دارنده هدست های گیمینگ، نقش مبدل حرفه‌ای کارت صدا و شارژر بی سیم Qi برای تلفن‌های هوشمند سازگار را نیز بازی می‌کند.

ایسوس ROG Throne Qi

ایسوس در طراحی این هدست، جلوه‌های بصری زیبایی را با نورپردازی Aura Sync خود پیاده‌سازی کرده است. در قسمت پایه و ستون این نگه‌دارنده، 18 ناحیه نورانی قابل شخصی‌سازی وجود دارد که جلوه‌های بصری جذابی را می‌توانید از طریق نرم افزار ARMOURY II ایجاد کنید. در قسمت نگه‌دارنده فوقانی ROG Throne، با استفاده از پوششی خاص با قابلیت ضد لغزش، هدست را مهار می‌کند.

ایسوس ROG Throne Qi

به منظور نظم بیشتر، در قسمت کفی پایه این نگه‌دارنده، شارژر بی سیم Qi قرار دارد تا در هنگام بازی، موبایل‌های سازگار را به سادگی و بدون نیاز به شارژر اضافه شارژ کنید. همچنین دو پورت USB 3.1 با توان 1.5 آمپر هم در قسمت پایه قرار دارد تا از ROG Throne به عنوان هاب در زمان نیاز استفاده کنید.

ایسوس ROG Throne Qi

هدست‌های رده بالا، نیاز به کارت صدای رده بالا دارند که در ROG Throne Qi و Throne یک آمپلی‌فایر رده Hi-Fi نهادینه شده که مجهز به مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) ESS 9118 می‌باشد تا صدایی شفاف، رسا و تقویت شده 7.1 کاناله را برای هدست‌های مخصوص بازی ایجاد نماید. ناگفته نماند که امکان شخصی‌سازی و استفاده از پروفایل‌های صوتی بی‌نقص ایسوس از طریق نرم افزار چند منظوره ARMOURY II قابل دسترسی است.

ایسوس ROG Throne Qi

نگه‌دارنده یا استند هدست ROG Throne در چهار مدل طراحی شده است که مدل ROG Throne Qi و ROG Throne Qi GUNDAM EDITION نسبت به مدل ROG Throne دارای شارژر بی سیم 10 واتی بوده و مابقی ویژگی‌های سخت افزار در آنها یکسان است.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*