همکاری مشترک ال جی اینوتک و کورنینگ برای توسعه فناوری لنز مایع

ال جی اینوتک – Innotek و کورنینگ در حال کار بر روی فناوری لنز مایع هستند. این فناوری جدید می‌تواند در زمینه تصویربرداری گوشی‌های هوشمند مفید واقع شود.

ال جی اینوتک و کورنینگ همکاری مشترکی را آغاز کرده‌اند. این همکاری مشترک برای پژوهش روی یک فناوری جدید لنز مایع است که می‌تواند تاثیرات بالقوه خوبی روی بخش عکاسی گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وبسایت TheElec منتشر شده، اخیرا پتنت‌های متعددی در این رابطه به ثبت رسیده است. ۹ پتنت مورد اشاره مربوط به فناوری لنز مایع هستند و هر دو برند سهمی ۵۰ درصدی در آنها دارند. فناوری‌های اصلی عنوان شده در این پتنت‌ها شامل سیستم لنز مایع، نحوه کنترل لنز دوربین (مجهز به لنز مایع) و ابزار تغییر انحنای لنز هستند.فناوری لنز مایع / ال جی اینوتک

 

در لنز‌های مایع بر خلاف لنز‌های سنتی نیازی به حرکت مکانیکی برای تنظیم فاصله کانونی نیست و تنها می‌توان با استفاده از جریان برق فاصله کانونی را تغییر داد. این فناوری تولید کنندگان گوشی را قادر می‌سازد تا از ماژول‌های دوربین باریکتری استفاده کنند. علاوه بر این؛ شاهد بهبود‌های متعددی نیز در عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

فناوری جدید لنز مایع، قابلیت فوکوس دقیق‌تر و سریع‌تری را به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند در هنگام فیلم‌برداری خیلی مفید واقع شود. همچنین؛ این فناوری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا تثبیت کننده‌های بهتری را توسعه دهند و در نهایت شاهد تصاویر شفاف‌تری در محیط کم نور باشیم. متاسفانه این فناوری هنوز مورد استفاده تجاری برند‌های زیادی قرار نگرفته است، اما در آينده اخبار بیشتری از آن خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*