گوشی گلکسی M22 سامسونگ

گوشی گلکسی M22 سامسونگ را در این رندرهای جدید ببینید

برخی از مشخصات فنی گوشی گلکسی M22 سامسونگ به همراه رندرهای گلکسی ام ۲۲ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی چند روز پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است.

اطلاعات زیادی در خصوص گوشی معرفی نشده گلکسی M22 سامسونگ وجود دارد. اکنون یک وب‌سایت حوزه فناوری رندرها و مشخصات فنی جدیدی از این گوشی اقتصادی را منتشر کرده است.

با نگاهی به رندرهای این گوشی در زیر، متوجه شباهت بسیار زیاد آن در قاب پشتی و شیارهایی که روی آن نقش بسته با گوشی گلکسی A22 و گلکسی F22 می‌شوید. رنگ‌بندی این گوشی شامل سه رنگ مشکی، آبی و سفید می‌شود. ما می‌توانیم روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۴ اینچی +HD از نوع Super AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و بریدگی شبیه به قطره آب را داشته باشیم.

قاب پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که یک دوربین فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. دو حسگر دیگر ۲ مگاپیکسلی با هدف عکاسی ماکرو و عکاسی پرتره هستند. بر اساس گزارش‌های پیشین، در قلب تپنده این گوشی چیپست Helio G80 شرکت مدیاتک است که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

در نهایت به باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی اشاره کرد که از حداکثر سرعت ۲۵ وات برای شارژ پشتیبانی می‌کند؛ هرچند سامسونگ یک شارژر ۱۵ واتی را داخل جعبه آن قرار خواهد داد. گفته می‌شود قیمت این دیوایس در اروپا نیز ۲۴۰ یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*