بازی FIFA 22

اولین تریلر بازی FIFA 22 را تماشا کنید؛ بازگشت به مستطیل سبز

سرانجام تریلر رونمایی از بازی FIFA 22 منتشر شد و تمام فوتبال‌دوستان را هیجان‌زده کرد. خودتان را برای حضور مجدد در مستطیل سبز آماده کنید.

در چند روز گذشته اخبار داغ و فراوانی راجع‌به جدیدترین نسخه از سری محبوب و پرطرفدار فیفا با عنوان بازی FIFA 22 منتشر شد. الکترونیک آرتز تایید کرد که ستاره باشگاه پاریسن ژرمن، کیلیان امباپه قرار است به عنوان سوپر استار و بازیکن برتر در این قسمت حضور داشته باشد. حالا بالاخره تریلر رونمایی از نسخه جدید فیفا پخش شد و طرفداران سرسخت خود را به وجد آورد.22

بازی FIFA 22 در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد نسخه کنسول‌های نسل نهمی با توجه به در اختیار داشتن سخت‌افزارهای قدرتمند، از ویژگی‌های متفاوت‌تری برخوردار خواهد بود. علاوه‌بر این موارد، شرکت الکترونیک آرتز تایید کرده است که این بازی FIFA 22 از تکنولوژی جدیدی به نام هایپرموشن (HyperMotion) استفاده می‌کند. فناوری جدیدی که باعث می‌شود حرکات بازیکنان، پویاتر و واقعی‌تر از همیشه باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید.

علاوه‌بر تکنولوژی هایپرموشن و ویژگی‌های جدیدش، المان‌های موجود در فیفا ۲۱ هم بار دیگر در این نسخه وجود خواهند داشت. طبق تأییدیه‌های شرکت EA، در بازی FIFA 22 شاهد حالت‌های جذاب و پرطرفداری مانند ولتا، کریر مود و همچنین بازگشت آلتیمیت تیم خواهیم بود. گفته می‌شود در این بازی، تغییرات مهمی در سیستم هوش مصنوعی دروازه‌بان‌ها صورت گرفته است؛ همچنین در قسمت کریر مود، می‌توانید باشگاه‌تان را از صفر بسازید و رفته رفته در لیگ‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری کسب کنید.

در مجموع به نظر می‌رسد نسخه جدید فیفا با در اختیار داشتن قابلیت‌های جدید و استفاده از ویژگی‌های موفق قسمت‌های قبلی، می‌تواند توجه بازیکنان را جلب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در سال جاری، نبرد دیرینه میان سری FIFA و PES به چه شکل ادامه پیدا خواهد کرد و پیروز میدان کدام‌یک از آن‌هاست.

نظر شما راجع‌به تریلر رونمایی از بازی FIFA 22 و تغییرات جدید این عنوان چیست؟ آیا نسخه جدید فیفا می‌تواند بهتر از قبل ظاهر شود و انقلابی جدید را در شبیه‌سازهای ورزش فوتبال ایجاد کند یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.