پرفکت مانی

پرفکت مانی : روش پرداخت جایگزین پی پل و مستر کارت برای دور زدن تحریم‌ها

با گسترش تکنولوژی و وسائل ارتباط جمعی نیاز به استفاده از اپلیکیشن واسطه‌ی خرید آنلاین افزایش یافت. این افزایش روند صعودی خود را پس از دوران پاندمیک نیز ادامه داد و هم اکنون عده‌ی زیادی همه روزه از خدمات وبسایت های خدمات پرداخت آنلاین استفاده می‌کنند.

علاوه بر خدمات پرداخت آنلاین عده‌ی زیادی از افراد مایلند خدمات انتقال وجه آنلاین خود را نیز به صورت بین‌المللی انجام دهند. اما از آنجا تحریم‌های مالی علیه کشورمان در جریان است، امکان استفاده از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت و انتقال وجه بین‌المللی همچون پی پل وجود ندارد. از این رو پیدا کردن شرکت‌هایی که خدمات پرداخت آنلاین مالی بین المللی را در بی توجه به تحریم‌ها ارائه کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از میان مجموعه‌هایی که خدمات پرداخت بین المللی را به کاربران ایرانی ارائه می‌کنند، دو شرکت همواره در صدر قرار دارند. در ادامه‌ی این مقاله به معرفی این شرکت‌ها می‌پردازیم.

اولین مجموعه‌ی خوشنام در حیطه‌ی خدمات پرداخت بین المللی، پرفکت مانی است. دفتر مرکزی این شرکت در زوریخ واقع شده است این در حالی است که شرکت در کشور پاناما تاسیس شده است. پرفکت مانی با سابقه‌ی طولانی در ارائه‌ی خدمات به ایرانیان همواره مورد توجه بوده است.

علاوه بر عدم پیروی از تحریم‌ها، پرفکت مانی خدمات خاصی دارد که آن را از سایر شرکت‌های خدمات پرداخت بین المللی آنلاین جدا می‌کند. در سیستم پرفکت مانی شما به صورت مستقل می‌توانید وام بگیرد یا به بقیه وام بدهید.

لیستی از وام‌های موجود به همراه درصد سود بازپرداخت و مدت بازپرداخت وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید انتخاب کنید از چه کسی و با چه مدت بازپرداخت و سود وام بگیرید. سیستم پرفکت مانی یک سیستم شفاف است که در آن می‌توانید لیست تمام تراکنش‌های قبلی را ببینید و بر اساس معیارهای مشخص اطلاعات را دسته‌بندی کنید.

یکی از بزرگترین معضلات اخیر، امنیت هنگام حضور در فضای مجازی است. هک اطلاعات همواره یکی از مهم‌ترین خطرات استفاده از اینترنت بوده است؛ پرفکت مانی برای حل این مشکل از سیستم یکسان بودن آی پی استفاده می‌کند. در این سیستم هرگاه شما با آی پی جدیدی وارد حسابتان شوید باید یک کد 6 رقمی که به ایمیل ثبت شده ارسال می‌شود را وارد کنید. با این روش تا حد بسیار زیادی امنیت حساب شما تامین می‌شود و هکرها برای دسترسی به حساب شما باید ایمیل شما را هم هک کنند که هزینه و زمان زیادی به آنها تحمیل می‌کند.

یکی دیگر از نقاط قوت پرفکت مانی سهولت استفاده از خدمات آن است. افتتاح حساب و احراز هویت در پرفکت مانی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و همچنین استفاده از خدمات پرفکت مانی پیچیده نیست؛ همه‌ی افراد در رده های سنی مختلف می‌توانند در پرفکت مانی بدون نیاز به راهنمایی گرفتن از دیگران ثبت نام کنند.

پرفکت مانی

برای اطلاع از قیمت پرفکت مانی می‌توانید به صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مراجعه کنید. شرکت دیگر معروف حوزه‌ی خدمات پرداخت آنلاین، پرمیوم ووچر نام دارد. این شرکت نیز همانند پرفکت مانی اقدام به عرضه ووچرها می‌کند.

همانطور که از نام پی اس ووچر پیداست می‌توان از آن برای پرداخت هزینه‌ی بازی های پلی استیشن استفاده کرد. البته پذیرندگان پرمیوم ووچر تنها به پلی استیشن محدود نمی‌شود؛ پلی استیشن رایج‌ترین کاربرد پرمیوم ووچر است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید برای خرید پرمیوم ووچر باید چه مراحلی را طی کنید؟

پرفکت مانی

صرافی های آنلاین ارز دیجیتال خدمات ارائه ووچرهای مختلف مانند پرفکت مانی، پی اس ووچر یا پرمیوم ووچر و وب مانی را انجام می‌دهند. یکی از با سابقه‌ترین صرافی‌های ارائه دهنده ووچر، صرافی آنلاین ارز دیجیتال داماهی پی به آدرس www.damahipay.com است. این صرافی با سابقه‌ی طولانی خدمات خرید و فروش ووچرها را برای کاربران ایرانی انجام می‌دهد. پشتیبانی مشتریان داماهی پی در کوتاه‌ترین زمان احراز هویت کاربران را بررسی می‌کند همچنین داماهی پی در تمامی مراحل خرید و فروش پاسخگوی مشتریان خواهد بود. هدف داماهی پی ارائه بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان گرامی است. علاوه بر خرید و فروش انواع ووچر، داماهی پی خدمات مربوط به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال (بیت کوین،تتر، اتریوم، بایننس کوین، ایاس، ریپل و …) را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات صرافی آنلاین داماهی پی به وبسایت این صرافی مراجعه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*