گوشی تاشو آنر

گوشی تاشو آنر با دو صفحه نمایش 8 و 6.5 اینچی در راه است

کمپانی Honor در حال تولید یک موبایل منعطف است. ظاهرا این گوشی تاشو آنر یک صفحه نمایش اصلی 8 اینچی و یک پنل ثانویه 6.5 اینچی خواهد داشت.

افشاگر معروف چینی، Digital Chat Station اطلاعاتی را درباره گوشی تاشو آنر بروز داد. او علاوه بر سایز هر دو صفحه نمایش دستگاه، نام سازنده‌ی این پنل‌ها را هم فاش کرد.

کمپانی BOE بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی صفحه نمایش در چین، وظیفه‌ی تامین پنل‌ها را بر عهده خواهد داشت. این کمپانی، پیش‌تر با هواوی نیز همکاری کرده بود و هم‌اکنون در حال کار روی یک کاور شیشه‌ای منعطف و فوق باریک است تا از نمایشگر شکننده‌ی چنین دستگاه‌هایی محافظت کند.

همان‌طور که می‌دانید، آنر از هواوی جدا شده است و به صورت تئوری، پیوندی با آن ندارد؛ اما در عمل، این دو شرکت هنوز به هم مرتبط هستند. حتی گفته می‌شود گوشی تاشو آنر مشابه هواوی میت ایکس یا میت ایکس اس خواهد بود.

این دو گوشی منعطف هواوی، طراحی تاشو رو به بیرون دارند؛ با یک نمایشگر اصلی 8 اینچی و یک نمایشگر ثانویه 6.6 اینچی برای تماس تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی!

به هر حال چه از دانش کمپانی مادر سابق خود استفاده کند و چه در حال خلق چیز کاملا جدیدی باشد؛ مهم این است که گوشی منعطف آنر در مسیر ورود به بازار قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*