نمایشگر رولی اوپو ایکس ۲۰۲۱

نمایشگر رولی اوپو ایکس ۲۰۲۱ ساخت شرکت چینی BOE است

منابع چینی می‌گویند نمایشگر رولی اوپو ایکس ۲۰۲۱ – Oppo X 2021 با همکاری اوپو و شرکت چینی ‌‌‌BOE توسعه پیدا کرده است.

چند روز قبل اوپو از یک گوشی مفهومی با یک نمایشگر رول شونده به نام اوپو ایکس ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این گوشی از یک پنل ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند که در صورت لزوم به بیرون رول شده و به ۷.۴ اینچ می‌رسد. در حالی که مشخص نبود چه نامی در پشت شرکت سازنده نمایشگر OLED رول شونده Oppo X 2021 است، اما اکنون نام شرکت چینی BOE به عنوان سازنده آن مطرح شده است.

یوان فنگ، نایب رئیس شرکت ‌‌‌BOE به یک وبلاگ نویس در ویبو نام شرکت خودشان را به عنوان توسعه دهنده فناوری نمایشگر رولی اوپو ایکس ۲۰۲۱ اعلام کرده است. BOE برای ایجاد یکپارچگی و به صفر رساندن میزان چروک پنل تمام تلاش خودش را انجام داده است که باعث می‌شود تغییری در چینش نمایشگر هنگام رول شدن صفحه ایجاد نشود.

اما به جز پنل همه چیز توسط خود شرکت اوپو توسعه پیدا کرده است. از موتور دوگانه که وظیفه‌ی بزرگ و کوچک شدن نمایشگر را بر عهده دارد،‌ تا نحوه واکنش نشان دادن رابط کاربری که می‌تواند فرمت نمایش روی صفحه را تغییر دهد همگی توسط خود اوپو طراحی و توسعه پیدا کرده است. منابع چینی می‌گویند اوپو در تلاش است بتواند گزینه‌های نمایشگر بیشتری از ۶.۷ و ۷.۴ اینچی را با این پنل ارائه کند.