شارژر 90 وات هواوی

آیا از شارژر 90 وات هواوی در سری P50 استفاده خواهد شد؟

شارژر 90 وات هواوی در دست توسعه است و شاید شرکت چینی تصمیم بگیرد از این فناوری شارژ سریع در سری بالا رده هواوی پی 50 – Huawei P50 استفاده کند.

حساب کاربری دیجیتال چت استیشن در جدید‌ترین پست خود اعلام کرده است که هواوی در حال کار روی یک شارژر سیمی 90 وات است. قوی‌ترین شارژ سریع هواوی توانی برابر با ۶۶ وات دارد و همزمان با سری میت 40 معرفی شد. هواوی از این شارژر در گوشی نوا 8i نیز استفاده کرده است که می‌تواند باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه را در تنها ۱۷ دقیقه به ۶۰ درصد برساند و در مدت ۳۸ دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند.

شارژر 90 وات هواوی / میت 40 پرو

میت 40 پرو در کنار شارژر 66 وات هواوی

آیا سری هواوی پی 50 به شارژر ۹۰ وات مجهز خواهند شد؟ هنوز تضمینی در این رابطه وجود ندارد. چندی پیش یک گوشی هوشمند از برند هواوی تاییدیه 3C را دریافت کرد که در آن به شارژر ۶۶ وات اشاره شده بود. این گوشی ممکن است نسخه LTE هواوی P50 با تراشه اسنپدراگون 888 باشد و شاید نسخه 5G مجهز به تراشه کایرین 9000 از شارژر سریع‌تری بهره ببرد.

ظاهرا امسال نباید منتظر رونمایی از سری میت 50 باشیم و پی 50 تنها گوشی جذاب معرفی نشده هواوی برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود. بر اساس شایعات منتشر شده، هواوی می‌خواهد در ۷ مرداد ماه از سری هواوی P50 رونمایی کند.

ریچارد یو، مدیر بخش کسب و کار محصولات هواوی در هنگام معرفی میت 40 اعلام کرد که این شرکت شارژرهای ۱۲۰ وات و حتی ۲۰۰ وات را نیز امتحان کرده؛ اما به دلیل نگرانی در مورد ظرفیت باتری آنها را کنار گذاشته است. هواوی اخیرا تاییدیه مربوط به یک شارژر ۱۳۵ وات را دریافت کرده است؛ بنابراین شارژر ۹۰ وات گام خیلی بزرگی برای این شرکت محسوب نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*