طراحی آیفون 13 پرو

طراحی آیفون 13 پرو را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید

تاکنون تصاویر و ویدیوهای زیادی را از اپل آیفون 13 دیده‌ایم. این ویدیوی مفهومی اما به طراحی آیفون 13 پرو و مدل مکس – iPhone 13 Pro Max اختصاص دارد.

در ویدیوی کانسپت منتشر شده توسط ConceptsiPhone علاوه بر طراحی آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس، قیمت و برخی از مشخصات آن‌ها را نیز می‌بینیم؛ مثلا وجود تراشه 5 نانومتری A15 و حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه روی دکمه پاور!

در آیپد ایر 2020 نیز تاچ آی‌دی یکپارچه با دکمه پاور را دیده بودیم. همچنین پیش‌تر تحلیلگر برجسته، مینگ-چی کو گفته بود که حسگر Touch ID درون صفحه‌ای، تا پیش از سال 2022 در گوشی‌های اپل استفاده نخواهد شد.

این ویدیو به نرخ نوسازی 120 هرتز نیز اشاره دارد که به معنای رفرش صفحه نمایش گوشی‌ها، 120 بار در هر ثانیه است. البته چنین چیزی کُشنده‌ی باتری خواهد بود؛ ولی استفاده از بک‌پلین LTSP در مدل‌های پرو آیفون 13، باعث پایین آمدن نرخ نوسازی هنگام نمایش محتوای ثابت و ذخیره‌ی انرژی می‌شود.

آن‌طور که در اینجا می‌بینیم، قرمز تیره یکی از رنگ‌های جدید آیفون 13 پرو خواهد بود. اما چیزی که این ویدیو نشان نمی‌دهد، شایعات مربوط به وجود لرزشگیر سنسور شیفت در اعضای خانواده iPhone 13 است. این یعنی به جای حرکت لنز، عمل لرزشگیری با تنظیم سنسور دوربین انجام می‌گیرد.

از دیگر شایعات مطرح شده، باید به حالت صفحه نمایش Always-on برای نخستین بار در هر چهار عضو خانواده و حالت پرتره هنگام فیلم‌برداری اشاره کنیم.

در این ویدیو، قیمت پایه آیفون 13 پرو، 999 دلار و قیمت مدل پرو مکس، 1099 دلار درج شده است. شاید امسال، نخستین گوشی‌های اپل با حافظه داخلی یک ترابایتی را نیز ملاقات کنیم.

طراحی مفهومی آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*