لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

رونمایی از نسخه جدید لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ با پشتیبانی از ویندوز ۱۱

کمپانی آنر از نسخه جدید لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ اینچی خودش با پردازنده‌های سری Ryzen 5000 ای ام دی و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد.

کمپانی آنر از نسخه جدید لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ در چین رونمایی کرد. این نسل از پردازنده‌های سری AMD Ryzen 5000 قدرت می گیرند و با نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز ۱۱ سازگاری کاملی دارند.

نسخه جدید آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ اینچی

شرکت چینی آنر در کنفرانسی که برگزار کرد، از نسخه جدید دو اولترابوک فوق سبک سری MagicBook خود در دو نسخه ۱۴ و ۱۵ اینچی رونمایی کرد. هر دو لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ اینچی از بدنه تمام فلزی و طراحی کم حاشیه در اطراف نمایشگر خود بهره می‌برند. نوع پنل صفحه به کار رفته در این دو لپ تاپ IPS مات با رزولوشن Full HD است و دو تأییدیه TUV Rheinland و همچنین Flicker Free را نیز شامل می‌شود. تنها تفاوت نمایشگر دو مدل، فقط ابعاد آن‌ها است.

لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

یکی از شاخص‌هایی که باعث هرچه زیباتر شدن این دو اولترابوک شده، نسبت ابعاد بزرگ تصویر به بدنه است. علاوه بر این، ضخامت این دو لپ تاپ نیز خیلی کم بوده و حاشیه‌های دور نمایشگر آن‌ها هم ناچیز است. ضخامت نسخه ۱۴ اینچی تنها ۱۵.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱.۳۸ کیلوگرم است. ضخامت حاشیه‌های آن نیز تنها ۴.۸ میلی‌متر است. در آن سمت مدل ۱۵ اینچی نیز ضخامت ۱۶.۹ میلی‌متری، وزن ۱.۵۴ کیلوگرمی، نسبت ابعاد  تصویر به بدنه ۸۷ درصدی و همچنین ضخامت حاشیه‌های ۵.۳ میلی‌متری دارد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۴ و ۱۵

زیر قاب هر دو لپ تاپ از پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD استفاده شده است که ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی NVMe PCIe SSD نیز آن را همراهی می‌کنند. هر دو لپ تاپ از استاندارد Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کنند و آنر با هدف پشتیبانی از ویندوز ۱۱ مایکروسافت آن‌ها را روانه بازار کرده است. قیمت این محصولات نیز به شرح زیر است:

  • مجیک بوک ۱۴ – پردازنده Ryzen 5 5500U – قیمت ۷۰۰ دلار
  • مجیک بوک ۱۴ – پردازنده Ryzen 5 5700U – قیمت ۷۶۰ دلار
  • مجیک بوک ۱۵ – پردازنده Ryzen 5 5500U – قیمت ۷۱۲ دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*