ویوو اس 10

ویوو اس 10 و اس 10 پرو با نمایشگر ۹۰ هرتز و دایمنسیتی 1100 از راه رسیدند

ویوو از دو گوشی میان‌ رده ویوو اس 10 – Vivo S10 و اس 10 پرو رونمایی کرد. هر دو گوشی به صفحه نمایش سوپر امولد ۹۰ هرتز و تراشه دایمنسیتی 1100 مجهز شده‌اند.

ویوو از سری اس 10 خود در چین پرده برداری کرد. این دو گوشی میان‌ رده مشخصات بسیار خوبی دارند و از طراحی باریک و مسطحی بهره ‌می‌برند. ضخامت S10 و S10 پرو برابر با ۷.۲۹ میلی‌متر است و تنها ۱۷۳ گرم وزن دارند. بدنه پشتی این دو گوشی نیز فوتوکرومیک است که سبب می‌شود به تغییر میزان نور واکنش نشان داده و جلوه زیبایی به گوشی دهد.

از مشخصات مشترک هر دو مدل ویوو می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۴۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی 1100 و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۴۴ وات اشاره کرد.

ویوو اس 10

مدل پرو در زمینه دوربین دست بالا را دارد. این گوشی به حسگر ۱/۱.۵۲ اینچی ایزوسل HM2 مجهز شده است که دارای رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل است و از فناوری ترکیب پیکسل ۹ به ۱ بهره می‌برد. در مدل عادی ویوو اس 10 نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم؛ همچنین هر دو مدل دارای دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستند.

دوربین جلو دارای حسگر ۴۴ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است که می‌تواند اقدام به ثبت محتوای HDR و فیلم‌برداری با کیفیت 4K کند. کاربران می‌توانند علاوه بر حالت پرتره، از افکت بلر (Blur) نیز بهره ببرند.

در کنار دوربین سلفی اصلی، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض نیز قرار گرفته است تا بتوان فضای گسترده‌تری را در قاب تصویر گنجاند. حاشیه بالا همچنین میزبان فلاش دوگانه LED است که سبب می‌شود تاریک‌ترین تصاویر نیز روشن شوند.

ویوو اس 10

قلب تپنده این دو گوشی مدیاتک دایمنسیتی 1100 است که با ۸/۱۲ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. هر دو گوشی از OriginOS بهره می‌برند که بر پایه اندروید 11 است. حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر جای گرفته است.

ویوو اس 10 و اس 10 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و گرادینت عرضه می‌شوند. مدل پایه S10 با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۴۳۳ دلار قیمت خواهد داشت و مدل پرو نیز با کانفیگ مشابه دارای برچسب قیمتی ۶۱۸ دلاری خواهد بود. فروش اولیه این گوشی‌ها از یکم مرداد ماه در چین آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*