گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی

گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی فقط یک آپدیت مهم اندرویدی را دریافت می‌کند!

وب‌سایت سونی هلند نوشته است که گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی – Sony Xperia 1 III تنها یک سال آپدیت‌های مهم اندرویدی را دریافت می‌کند!

اگر تصور می‌کنید گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی که جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت ژاپنی است، حداقل به مدت ۳ سال آپدیت‌های مهم اندرویدی را دریافت می‌کند، سخت در اشتباه هستید. وب‌سایت سونی هلند اعلام کرده است که این گوشی فقط یک آپدیت مهم اندرویدی و تا ۲ سال نیز آپدیت‌های امنیتی را به صورت ماهانه دریافت می‌کند!

ما واقعاًُ امیدواریم که این موضوع اشتباه باشد و شخصی در وب‌سایت سونی هلند به اشتباه این اطلاعات را جلوی نام گوشی Sony Xperia 1 III وارد کرده باشد. بعد از این که اپل اعلام کرد آپدیت iOS 15 برای گوشی آیفون ۶ اس که عرضه آن به سال ۲۰۱۵ بازمی‌گردد هم منتشر خواهد شد، شاهد آن هستیم که گوشی‌سازهای اندرویدی مثل سامسونگ، وان پلاس، اوپو و حتی گوگل اعلام کرده‌اند که به دنبال افزایش پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌هایشان هستند.

اما حالا اینگونه که در سایت سونی هلند نوشته شده، ظاهراً این گوشی‌ساز هدف دیگری را در نظر گرفته است! ما امیدواریم که شرکت ژاپنی سونی خیلی زود این اشتباه تایپی را در وب‌سایت خود برطرف کند و خیال کاربران علاقه‌مند به این گوشی پرچمدار را راحت کند. چرا که Sony Xperia 1 III با قیمت ۱۲۹۹ یورو وارد بازار می‌شود و اگر بخواهد با چنین قیمت بالایی فقط یک سال آپدیت‌های اندرویدی را دریافت کند، نمی‌تواند حتی با بسیاری از گوشی‌هایی که قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو دارند هم رقابت کند.