همراه اول

افزایش سرمایه 147 درصدی همراه اول تصویب شد

افزایش سرمایه 147 درصدی همراه اول در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ارتباطات سیار ایران که روز یکشنبه 27 تیر برگزار شد، به تصویب رسید.

صبح روز یکشنبه 27 تیر 1400 جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور 91.3 درصدی سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد. البته این جلسه به دلیل وجود شرایط دوران کرونا به شکل زنده نیز برای سهامداران پخش شد.

تصویب افزایش سرمایه 147 درصدی همراه اول

در این مجمع علاوه بر اینکه گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی خوانده شد، افزایش سرمایه 147 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران نیز به تصویب رسید. از این رو سرمایه شرکت همراه اول با افزایش 2800 میلیارد تومانی از 1920 به 4720 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

گفتنی است طبق ابلاغیه 26 اسفند 98 سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی، برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها فقط در صورت حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکانپذیر است؛ از این رو همراه اول با هدف رعایت این مصوبه پیش از برگزاری مراسم از سهامداران خواست تا از حضور در مجمع خودداری کرده و این جلسه را از طریق نشانی Live.mci.ir تماشا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*