طرح جدید فروش فیدلیتی

طرح جدید فروش فیدلیتی از 5 مرداد 1400 آغاز می‌شود

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرد طرح جدید فروش فیدلیتی از روز سه شنبه 5 مرداد 1400 آغاز خواهد شد.

مجتبی نظری، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرد مطابق مرحله اول فروش کراس اوور فیدلیتی، این خودرو در دو مدل 5 و 7 نفره به شکل نقدی و با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور 1400 به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو با سطح امکانات و تجهیزات به‌‌روز در کنار قیمت‌گذاری مناسب و تحویل فوری توانسته نگاه بسیاری از مشتریان خواهان خرید تا سقف قیمتی 1 میلیارد تومان را به خود جلب کند.

جزئیات طرح جدید فروش فیدلیتی از 5 مرداد 1400

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در ادامه بیان کرد فروش نقدی خودروی فیدلیتی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 5 مرداد 1400 آغاز خواهد شد که قیمت مدل 5 نفره 655 میلیون تومان و قیمت مدل 7 نفره نیز 670 میلیون تومان خواهد بود. این دو مدل به صورت نقدی به مشتریان عرضه می‌شوند.

مجتبی نظری در ادامه افزود این کراس اوور ضمن این که در دو مدل  5 و 7 نفره عرضه می‌شود، مشتریان می‌توانند آن را در 6 رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی و در دو طرح متفاوت سفارش دهند. وی خاطرنشان کرد برای طرح فروش فوق‌العاده دیگنیتی نیز به وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواستی را ارائه کردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*