آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ

آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ سبب بهبود در قابلیت تخمین اکسیژن خون می‌شود

آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ – Samsung Galaxy Watch 3 منتشر شد. این به‌روزرسانی سبب بهبود در قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون و افزایش پایداری سیستم خواهد شد.

آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ در هند منتشر شده است و علاوه بر افزایش پایداری سیستم، بهبود‌های دیگری را نیز به همراه آورده است. این به‌روزرسانی به تدریج برای دیگر مناطق و کشور‌ها عرضه خواهد شد.

چندی پیش سامسونگ از رابط کاربری One UI Watch که بر پایه Wear OS گوگل است، رونمایی کرد. تغییر رویکرد سامسونگ عملا به این معنی است که دیگر هیچ به‌روزرسانی مهمی برای سیستم عامل ساعت‌های هوشمند فعلی این شرکت منتشر نخواهد شد.

این اتفاق بسیاری از کاربران را ناامید کرد؛ اما باید بدانید که شرکت‌ کره‌ای تمام تلاش خود برای ارائه بهترین تجربه کاربری در زمینه‌هایی همچون پایداری سیستم به کار خواهد گرفت. آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ

لیست تغییرات آپدیت اخیر گلکسی واچ 3 خیلی طولانی نیست؛ اما شامل برخی بهبود‌ها می‌شود که برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، بسیار مهم است. منظورمان قابلیت اندازه‌ گیری اکسیژن خون است که به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های پشتیبانی شده در سیستم عامل تایزن به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 3 در واقع اولین گجت پوشیدنی شرکت کره‌ای بود که حسگر SpO2 برای سنجش سطح اشباع اکسیژن خون در آن جای گرفت. این حسگر عملکرد خوبی داشت و چندین بار پس از عرضه تجاری ساعت سامسونگ نیز بهبود پیدا کرد؛ در نتیجه واکنش‌ها به گلکسی واچ 3 کاملا مثبت بود.

اگرچه عرضه گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک با سیستم عامل Wear OS نزدیک است؛ اما واچ 3 همچنان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۱ به حساب می‌آید و با هر به‌روزرسانی مهم نیز به پایداری، قدرت و جذابیت آن افزوده می‌شود.

آپدیت گلکسی واچ 3 سامسونگ

شکاف نرم‌افزاری بین پلتفرم سامسونگ و سیستم عامل گوگل به این سادگی از بین خواهد رفت؛ اما غول کره‌ای تمرکز خود را روی قابلیت‌های مربوط به ردیابی فعالیت‌ها و راهنمای صوتی قرار داده است. ویژگی راهنمای صوتی با استفاده از یک هدست متصل به گوشی هوشمند شما فعال خواهد شد و در مواقعی که در حال ورزش هستید و گلکسی واچ 3 روی مچ شماست یا در حال دوچرخه سواری یا دویدن هستید و حالت Auto Lap را فعال کرده‌اید، به کار ‌می‌آيد.

آپدیت منتشر شده برای گلکسی واچ 3 سامسونگ خیلی اساسی نیست؛ اما با توجه به حجم ۷۷.۶۵ مگابایتی آن می‌توان گفت که بهبود‌های قابل توجهی را در زمینه پایداری کلی و سنجش اکسیژن خون به ارمغان خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*