گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس

گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس از زوم ۱۰۰ برابری و شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند

آنر به زودی از سری Magic3 رونمایی می‌کند. گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس به عنوان عضو بالارده این سری، از بزرگنمایی ۱۰۰ برابری و شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

سری آنر مجیک 3 یک ماه دیگر از راه می‌رسد و اگرچه هنوز چند هفته تا معرفی رسمی باقی مانده، کم کم شاهد انتشار مشخصات این گوشی‌ها در اینترنت هستیم. امروز نیز مشخصات قوی‌ترین عضو این سری یعنی گوشی آنر مجیک پرو پلاس منتشر شد که نشان‌ می‌دهد آنر می‌خواهد برای این گوشی سنگ تمام بگذارد.

سری Magic3 چهار عضو خواهد داشت و با توجه به مشخصاتی که حساب کاربری RODENT950@ منتشر کرده است، باید گفت که مجیک 3 پرو + با مشخصات فوق‌العاده‌ای همراه خواهد بود.

آنر +Magic3 Pro به یک صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی با لبه‌های آبشاری مجهز خواهد شد. این پنل توسط Visionox ساخته شده است و شاهد هیچگونه ناچ یا حفره‌ای در آن نیستیم؛ در عوض آنر تصمیم گرفته همانند زد تی ای اکسون 30 و گلکسی زد فولد 3 سامسونگ از دوربین زیر نمایشگر استفاده کند.

در این توییت هیچ اشاره‌ای به نرخ تازه‌سازی نمایشگر نشده است؛ اما انتظار نداریم کمتر از ۱۲۰ هرتز باشد.

مجیک 3 پرو پلاس

نمایشگر ۶.۷۶ اینچی Visionox با رزولوشن 1228p، لبه‌های آبشاری و دوربین زیر نمایشگر

باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات

سوپر زوم جدید آنر با زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری

RODENT950@

در زمینه دوربین نیز باید بگوییم که گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس توانایی بزرگنمایی دیجیتال ۱۰۰ برابری را خواهد داشت. آنر این ویژگی را سوپر زوم نامیده است.

انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری تامین خواهد شد. گلکسی اس 21 اولترا و شیائومی می 11 اولترا دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری هستند؛ اما گوشی آنر در زمینه شارژ دست بالا را دارد. مجیک 3 پرو پلاس از شارژ سیمی ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند که به راحتی شارژر ۲۵ وات پرچمدار سامسونگ و شارژر ۶۷ وات شیائومی را از میدان به در می‌کند. این گوشی از شارژ بی سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بدون شک مشخصات گوشی جدید آنر فوق‌العاده است؛ اما باید منتظر ماند و دید این شرکت چه قیمتی را برای آن در نظر گرفته است.