رویداد تابستانی آنر و معرفی آنر مجیک ۳

رویداد تابستانی آنر مرداد ماه با هدف معرفی آنر مجیک ۳ برگزار می‌شود

رویداد تابستانی آنر مرداد ماه با هدف رونمایی از گوشی پرچمدار آنر مجیک ۳ و گوشی تاشو آنر مجیک فولد برای بازارهای جهانی برگزار خواهد شد.

حالا که سلطه هواوی بر بازار جهانی موبایل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده، آنر شدیداً در حال کار برای گرفتن جای هواوی است. از زمانی که آنر از هواوی جدا شده، به طور جدی در تلاش است تا بتواند خارج از بازار چین نیز فعالیت کند.

امروز این شرکت رسماً اعلام کرده است که ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد ماه) رویداد تابستانی آنر برگزار خواهد شد. با توجه به نشت اطلاعات زیادی از گوشی آنر مجیک ۳، به نظر می‌رسد آنر خودش را آماده رونمایی از این گوشی برای ورود به بازارهای جهانی می‌کند.

رویداد تابستانی آنر و معرفی آنر مجیک ۳

حالا که آنر خبر از برگزاری یک رویداد جهانی داده، این سوال مهم در ذهن ما شکل گرفته که آیا گوشی‌های جدید این شرکت چینی به صورت پیش‌فرض با پلی استور گوگل و دیگر خدمات موبایل گوگل عرضه خواهد شد یا خیر؟ آنر تلویحاً تأیید کرده است که گوشی‌های آنر ۵۰ و گوشی‌های سری آنر مجیک پیش رو (آنر مجیک ۳)ّ همگی با پلی استور گوگل عرضه خواهند شد.

آنر مجیک ۳ به عنوان جدیدترین پرچمدار HONOR به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام مجهز خواهد بود. اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نسخه پیشرفته‌تر اسنپدراگون ۸۸۸ است که از عملکرد بهتری بهره می‌برد. بر اساس برخی از گزارش‌های قبلی، آنر در این رویداد از دو گوشی سری مجیک رونمایی می‌کند. این یعنی به جز Honor Magic 3 می‌توانیم شاهد رونمایی از گوشی تاشو آنر مجیک نیز باشیم. هنوز اطلاعاتی از این گوشی با نام احتمالی آنر مجیک فولد در دست نیست. احتمالاً طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست ما برسد.

بیشتر بخوانید:

آنر به زودی با معرفی آنر مجیک فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو می‌شود

نظر شما در خصوص فعالیت شرکت آنر بعد از جدایی از هواوی چیست؟ آیا این برند می‌تواند جایگاه آنر را در بازارهای جهانی پیش از اعمال تحریم‌های ایالات متحده کسب کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*