آنر مجیک فولد

آنر به زودی با معرفی آنر مجیک فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو می‌شود

شرکت آنر به زودی با رونمایی از یک گوشی جدید به نام آنر مجیک فولد – Honor Magic Fold وارد بازار گوشی‌های تاشو و رقابت با سامسونگ می‌شود.

آنر، برندی که مدت زمان زیادی از استقلال آن و جدایی از هواوی نمی‌گذرد، آماده است تا با رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید، به بازار گوشی‌های تاشو و محصولات مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر بپیوندد. سامسونگ و هواوی جزو پرچمداران این بازار هستند و حالا نشانه‌هایی وجود دارد که می‌گویند نام برند جوان آنر را نیز باید در کنار این دو شرکت قرار داد.

از آنر مجیک فولد چه می‌دانیم؟

گزارش‌هایی که از سوی تحلیلگران گروه DSCC منتشر شده نشان می‌دهد که آنر در سال 2022 میلادی از اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی خواهد کرد. در این گزارش به نشانه‌هایی از گوشی آنر مجیک فولد اشاره شده که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند با برخی از گوشی‌های تاشو رقیب که آماده ورود به بازار در پایان سال 2021 هستند، رقابت کند. گفته می‌شود سامسونگ نیز قصد دارد تا ماه آگوست از دو گوشی تاشو جدید سری گلکسی رونمایی کند.

کمپانی آنر به تازگی از هواوی جدا شده و به عنوان یک برند مستقل در بازار فعالیت خودش را آغاز کرده است. این بدان معناست که تمام محدودیت‌هایی که دولت ایالات متحده برای هواوی تعیین کرده، متوجه شرکت آنر نخواهد شد و می‌تواند آزادانه با تأمین کنندگان قطعات در ارتباط باشد. به نظر می‌رسد دو شرکت Visionox و BOE از سوی آنر به عنوان دو تأمین کننده اصلی قطعات گوشی آنر مجیک فولد معرفی شوند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی تاشو آنر در دست نیست. خود این شرکت هنوز هیچ چیزی در مورد این گوشی نگفته است. در بسیاری از موارد، این گزارش‌ها در حد حدس و گمان هستند و حتی نام Magic Fold نیز تأیید نشده است؛ اما انتظار داریم این گزارش‌ها معتبر باشد.

آنر بعد از جدایی از هواوی به دنبال شکوفایی هر چه بیشتر است. این شرکت امیدوار است با ورود به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو که پرچمدار آن سامسونگ است، بتواند نام خودش را سر زبان‌ها بیندازد. با توجه به پتنت‌هایی که به نام سامسونگ ثبت شده، این شرکت در حال توسعه فناوری‌های متعددی برای نمایشگر تاشو است. سامسونگ دیسپلی، بازوی بخش نمایشگر کمپانی سامسونگ الکترونیکس، اخیراً تصاویری از نسل آینده نمایشگرهای تاشو خود را نیز به نمایش گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*