فروش گوشی ریلمی GT

آغاز فروش گوشی ریلمی GT در بازارهای جهانی با قیمت رقابتی

چند ماه پس از معرفی ریلمی جی تی – Realme GT در چین، حالا این پرچمدار راهی بازارهای جهانی شده است. به زودی فروش گوشی ریلمی GT در اروپا با قیمت پایه 369 یورو آغاز می‌شود.

از تاریخ 31 خرداد و برای مدتی محدود، فروش اینترنتی گوشی ریلمی GT با قیمت 369 یورو آغاز خواهد شد. این مبلغ برای خرید نسخه 8+128 گیگ است؛ اما نسخه 12+256 گیگابایتی، 499 یورو قیمت دارد.

فروش گوشی ریلمی GT

پس از پایان فروش فوق‌العاده، قیمت این دو نسخه در اروپا به 449 و 599 یورو افزایش خواهد یافت. البته حتی اگر بالاترین قیمت فروش را در نظر بگیریم، باز هم گوشی ریلمی GT در بین ارزان‌ترین پرچمداران با تراشه اسنپدراگون 888 قرار می‌گیرد.

ریلمی دو ساعت هوشمند Watch 2 و Watch 2 Pro را هم به قاره سبز آورده است. این دو اسمارت واچ به ترتیب برچسب قیمت 55 و 75 یورویی دارند.

ساعت ریلمی واچ 2 پرو

یکی دیگر از ستاره‌های صحنه در مراسم رونمایی، ربات نظافتچی ریلمی تک‌لایف (Realme TechLife Robot Vacuum) بود. این گجت که از قابلیت نقشه‌برداری LiDAR و ناوبری برخوردار است، می‌تواند جاروکشی و گردگیری کند.  همچنین از فناوری هوشمند انطباق با سطوح بهره می‌برد.

ربات نظافتچی ریلمی تک لایف

قدرت مکش جارو، معادل 3000 پاسکال است و باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی دارد. از دیگر مشخصات آن باید به داشتن سطل خاکروبه 600 میلی‌لیتری و مخزن آب 300 میلی‌لیتری اشاره کنیم. این جاروی رباتیک ریلمی، 229 یورو قیمت خورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*